آنچه باید در مورد ویلچر برقی بدانید و چرا

ویلچرهای دستی ویلچرهایی هستند که با استفاده از نیروی مکانیکی حرکت می کنند که قدرت بازوی کاربر است. با نگه داشتن دسته در اطراف چرخ ها، کاربر می تواند صندلی را به جلو، عقب و به پهلو حرکت دهد.

یکی از نکات مهم در انتخاب ویلچر دستی این است که این ویلچرها دارای دو دسته در پشت صندلی یا تکیه گاه هستند که جابجایی ویلچر را آسان می کند.ویلچرهای دستی انواع مختلفی دارند.

هشدار: در حال حاضر درباره ویلچر برقی قسطی چه کاری می توانید انجام دهیدویلچر برقی قسطیویلچر برقی مجهز، ویلچری است که برای مسافت طولانی کار می کند و دارای موتورهای قدرتمند است.

ویلچرهای برقی مبله به دلیل سنگین بودن و نیاز به فضای زیادی برای استفاده در منزل توصیه نمی شود. 4. ویلچرهای دستی سبک وزن برای افراد دارای اضافه وزن و سفرهای طولانی مناسب نیستند.

علاوه بر این، استفاده طولانی مدت از ویلچرهای دستی می تواند منجر به مشکلات سلامتی شود. برخی از گیره های دستی دارای ویژگی هایی مانند کیف در پشت برای حمل وسایل کاربر یا بشقاب سینی مانند هستند که به کاربر اجازه می دهد به راحتی غذای خود را در ویلچر بخورد.

خرید ویلچر برقی

حداکثر 3 باتری را در خود جای می دهد تا بتوانید مدت زمان بیشتری از آن استفاده کنید و یک صندلی بزرگ برای نشستن همه دارد. ری یک رقیب به نام Shawn Weathers دارد و این دو با هم رقابت نزدیکی دارند. افراد معلول همیشه آن را به عنوان بخشی از بدن می پوشند. ویلچرهای برقی دارای صفحه کلیدی هستند

که روی دسته ویلچر تعبیه شده است. ویلچر برقی انواع مختلفی دارد و یکی از مهم ترین ویژگی های انتخاب ویلچر برقی دانستن نوع پیشرفت تکنولوژیکی است که ویلچر بر اساس آن بنا شده است.

ویلچر برقی کوانتومسرانجام در سال 1783 ویلچر به شکل امروزی شناخته شد. طراحی Ibot ها به گونه ای است که می توان از آن ها تقریبا بر روی تمام سطوح زمینی استفاده کرد. این ویلچرها محبوب ترین هستند زیرا آزادی، استقلال و تحرک زیادی را بدون نیاز به متکی، پرستار یا شخص دیگری به کاربر می دهند. ویلچرهای معمولی یکی از اولین و ساده ترین انواع ویلچر هستند و وزن کمتری نسبت به ویلچر برقی دارند.

ویلچر برقی ایستا

چرخ‌های پره‌ای فیبر کربنی بسیار سبک هستند، البته در هنگام خرید ویلچر باید بدانیم که رابطه وزن و قیمت ویلچر برقی https://asachair.com/%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D9%88%DB%8C%D9%84%DA%86%D8%B1/%D9%88%DB%8C%D9%84%DA%86%D8%B1/%D9%88%DB%8C%D9%84%DA%86%D8%B1-%D8%A8%D8%B1%D9%82%DB%8C/ با هم نسبت عکس دارد، یعنی معمولاً هر چه ویلچر سبک‌تر باشد، قیمت آن نیز بالاتر است. چرخ‌های ویلچر به دو دسته فنر و هوا تقسیم می‌شوند. در سال 1869محق اختراع برای ویلچری به ثبت رسیده است که می تواند به افراد معلول اجازه حرکت با چرخ های بزرگ در پشت را بدهد.

شکل می گیرند اما این وسیله ساده نقش حیاتی در زندگی برخی افراد دارد به طوری که بدون آن نمی توانند وظایف اصلی زندگی خود را انجام دهند. با این حال، مدت ها پس از مرگ شاه فیلیپ، هیچ کس این طرح را تقلید نکرد و قیمت ویلچر فراموش شد. این صندلی دوباره نادیده گرفته شد و با مرگ استفان صندلی او نیز فراموش شد.

بررسی ها نشان داده است که فناوری های کمکی مانند ویلچر در صورت مناسب بودن با کاربر و محیط استفاده کننده بر میزان مشارکت افراد دارای نقص حرکتی تأثیر بسزایی دارد، استفاده از وسایل حرکتی به ویژه ویلچر فرصت هایی را برای تحصیل و اشتغال ایجاد می کند. و به بهبود سلامت و کیفیت زندگی کمک می کند، اما می تواند بر پیشگیری از سقوط، جراحات، صدمات بیشتر و مرگ زودرس نیز تأثیر بگذارد.

گرانترین ویلچر برقی

ویلچر مناسب کمک های مورد نیاز شما را در حین بهینه سازی سلامت کلی شما فراهم می کند. وجود انواع ویلچر که دارای ویژگی های متفاوت و منحصربفردی هستند، انتخاب ویلچر مناسب را برای کاربر سخت می کند. مجموعه مونوچیر این امکان را برای شما فراهم می کند که با جمع آوری انواع ویلچرهای برقی و ارائه مشاوره مناسب، محصولی خوب و با کیفیت را خریداری کنید.

. شما عزیزان می توانید در سایت مونوچیر با تماس با مشاورین ما ویلچری را انتخاب کنید که نیازهای فردی شما را به بهترین شکل ممکن برآورده کند. همانطور که گفته شد، در هر نوع ویلچر طیفی از کیفیت و راحتی وجود دارد.

ویلچر ایستا نیمه برقی

یکی از مدل های خوب زیر تصویر ویلچر برقی JTS است که مدل های مختلفی دارد. در آن زمان یک مخترع ناشناس ویلچری را برای فیلیپ دوم پادشاه اسپانیا طراحی کرد. او اولین کسی بود که ویلچر خودکششی را اختراع کرد. ویلچر برقی راحتی بالایی را برای مصدوم فراهم می کند، صندلی های بزرگ و تکیه گاه های استاندارد نیز به جلوگیری از خستگی کمک می کند، اما مزیت ویلچرهای معمولی قابل حمل بودن آنهاست.مواد اولیه سازنده ویلچر نیز باید در نظر گرفته شود، به خصوص نوع چرخ ها، Let’s Pay. توجه

چرخ های بادی سرعت بالاتر و وزن کمتری دارند اما احتمال پنچری آن ها وجود دارد که به دلیل شرایط فیزیکی افراد ویلچری در حال حاضر تعمیر آن مشکل است. به طور کلی، ویلچرهای دستی و برقی برای افرادی که طیف وسیعی از مشکلات حرکتی از جمله قطع عضو، آرتریت، فلج مغزی، فلج اطفال، دیستروفی عضلانی، آسیب نخاعی، اسپینا بیفیدا، سکته مغزی و همچنین افرادی که مشکلات حرکتی را تجربه می‌کنند، مناسب است. سن.

یکی از دغدغه های افرادی که نیاز به توانمندسازی دارند، رانندگی با ویلچر خوب با کیفیت، راحتی و عمر طولانی است. پارامترهای قد و وزن هر فرد برای میزان راحتی موثر است.ویلچرها سایزهای مختلفی دارند و ظرفیت تحمل وزن آنها نیز متغیر است.تقریبا همه ویلچرها تا وزن 90 یا 100 کیلوگرم را تحمل می کنند اما برای ویلچرهای جلویی اینطور است. برای جلوگیری از خطرات و محکم نگه داشتن ویلچر ضروری است تا بتوان ویلچرهایی با ظرفیت بار بیشتر و ابعاد بزرگتر برای افراد سنگین وزن آماده کرد.

3. اگر اغلب نیاز به حرکت دارید، بهتر است ویلچرهایی با وزن سبک و تاشو انتخاب کنید. در عین حال تکیه گاهی برای حرکت و نشستن کاربر است. زاویه نشستن در ویلچر بسیار مهم است و بسته به نوع کاربرد آن متفاوت است. اندازه، نحوه قرارگیری چرخ ها، الگوی حرکت، نحوه قرارگیری فرد و در نهایت قیمت با سایر ویلچرها کاملا متفاوت است. لازم است سیستم ایمنی و صندلی چرخدار این افراد با توجه به ویژگی هایشان متفاوت باشد تا سلامت آنها به خطر نیفتد.

البته با توجه به برندها و مدل های معروف ویلچر برقی، انتخاب معمولا سخت است و بهتر است قبل از خرید از فیزیوتراپیست ها، متخصصان کاردرمانی و توانبخشی مجرب کمک بگیرید تا بتوانید مناسب ترین ویلچر را برای خود بیابید و در هزینه خود صرفه جویی کنید. به حداقل رساندن هزینه های نگهداری:

یک سوال بسیار ساده اما مهم هنگام خرید ویلچر، باید در نظر داشته باشیم که آیا ویلچر برقی تاشو برای استفاده موقت چند ماهه است یا چند سال از آن استفاده خواهیم کرد. ویلچرها می توانند مانند هر چیز دیگری باشند.

شما گاهی اوقات مشکل فنی دارید. هزینه چرخ‌ها و ترمزهای ویلچر متغیرهایی هستند که بر هزینه‌های سربار در طول دوره استفاده تأثیر می‌گذارند.

ویلچر برقی کایانگ

ویلچر وسایل ساده ای هستند که معمولا از اجزای متعددی مانند چرخ و صندلی و… تشکیل شده اند.

بر این اساس، برخی از ویلچرها به کاربر این امکان را می دهند که به راحتی از پله ها بالا یا پایین برود، از سنگ ریزه عبور کند و حتی به قفسه های بلند دسترسی داشته باشد. زاویه بزرگتر صندلی باعث ثبات بیشتر می شود،

اما خطر زخم بستر را نیز افزایش می دهد.

این ویلچرها دارای فناوری پیشرفته افزایش قد هستند که به فرد کمک می کند به اشیایی که در ارتفاع زیاد هستند دست یابد.

ویلچر برقی باتریبه دلایل مختلف، محصولاتی که در گذشته توسط مدل های چینی با قیمت ارزان عرضه می شدند در حال حاضر (دسامبر 2018)) یا موجود نیستند یا قیمتشان بالا رفته و برای خیلی ها مقرون به صرفه نیست و ترجیح می دهند تعطیلات این مبلغ را روی ویلچر بگذرانند یا مدل غیر چینی بخرند یا نگه دارند که البته می تواند منجر به بیشتر – افزایش بیشتر قیمت ها یا صرف مقدار پس انداز که برای این منظور اختصاص داده اند.

منبع : سایت مونوچیز