ارکستر سن پترزبورگ “کلاسیک” برنامه جدیدی ارائه خواهد کرد

2023/05/15
سمفونی نهم که همه با آخرین قصیده شادی می شناسند، توسط ارکستر سمفونیک دولتی سنت پترزبورگ “Klassika”، گروه کر کنسرت سن پترزبورگ و تکنوازان خانه های اپرا اجرا خواهد شد.

بتهوون اثری خلق کرد که اهمیت آن بسیار فراتر از موسیقی ناب است – او یک سمفونی را با یک کانتاتا کرال بر اساس متن شیلر ترکیب کرد، ساختارهای تمام بخش هایی را که به پایان رسید بازاندیشی کرد. در اکران سمفونی شماره 9 در وین، تماشاگران کف زدند، حیف است که نویسنده چیزی نشنیده است.
کنسرت پایانی چرخه بتهوون این فصل ارکستر «کلاسیک» به آثار بزرگ‌ترین نابغه فرهنگ جهان اختصاص دارد که افق‌های جدیدی را برای نسل‌های زیادی از نوازندگان گشود.

این برنامه با کنسرتو پیانو و ارکستر توسط V.A. تکمیل خواهد شد. موتزارت شماره 20 که بتهوون از آن قدردانی ویژه ای داشت.
این اثر توسط برنده مسابقه بین المللی النا اوپارینا اجرا می شود که برای شنوندگان ارکستر کلاسیک نه تنها به عنوان نوازنده (قطعات ارگ و پیانو)، بلکه به عنوان خواننده و داستان نویس نیز آشنا است، زیرا همراه با استاد الکساندر کانتوروف کنسرت‌های زیادی برگزار کرده‌اند که در مورد موسیقی و آهنگسازان صحبت می‌کنند تا آثار کلاسیک را حتی برای کسانی که برای اولین بار در یک کنسرت ارکستر سمفونیک حضور داشتند نزدیک‌تر و قابل دسترس‌تر کنند.

اطلاعات ارائه شده توسط سرویس مطبوعاتی ارکستر

2023/05/15

یک جشنواره را در art-center.ru انتخاب کنید