امامعلی رحمان رئیس جمهور تاجیکستان امروز از ماریوس ویزر رئیس فدراسیون جهانی جودو استقبال کرد – اخبار تاجیکستان

به گزارش نیات خوور، رئیس جمهوری تاجیکستان، امامعلی رحمان، رئیس فدراسیون بین المللی جودو، ماریوس ویزر، در تاریخ 1 ژوئن در کاخ ملت پذیرایی کرد.

در این دیدار وضعیت موجود و چشم انداز همکاری کمیته ملی المپیک تاجیکستان، فدراسیون جودو تاجیکستان و فدراسیون جهانی جودو مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

امامعلی رحمان رئیس جمهور کشور در ابتدای این گفتگو تاکید کرد: ما حامی همکاری موثر با فدراسیون جهانی جودو هستیم. ابراز اطمینان شد که همکاری ها در آینده ادامه خواهد داشت و جودو تاجیکستان به نتایج ورزشی بالایی در عرصه بین المللی دست خواهد یافت.

طرفین از سطح فعلی همکاری بین تاجیکستان و فدراسیون جهانی جودو ابراز خرسندی کردند.

تاکید شد مسابقات جایزه بزرگ دوشنبه 2023 که یک تورنمنت عالی بین المللی است که برای اولین بار توسط فدراسیون جودو تاجیکستان در پایتخت برگزار می شود نتایج خوبی به همراه خواهد داشت.

500 ورزشکار از 45 کشور جهان در مسابقات سطح عالی بین المللی دوشنبه-2023 Grand Prix که در پنجاهمین سالگرد تاسیس فدراسیون جودو تاجیکستان برگزار می شود، شرکت خواهند کرد.

تاکید شد که دوشنبه پایتخت کشور آماده میزبانی از این تورنمنت با سطح بالای ورزشی بین المللی است، دولت جمهوری همه اقدامات را برای توسعه ورزشی مانند جودو انجام خواهد داد.

در این دیدار طرفین در خصوص سایر موضوعات توسعه همکاری ها در این رشته ورزشی نیز گفتگوی پرباری داشتند.