انگلیس 86 شهروند و شرکت روسی را تحریم کرد – اخبار تاجیکستان

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، لندن 86 شهروند و شرکت روسی را تحریم کرد.

به گزارش RBC، 9 سازمان مرتبط با Rosatom تحت اقدامات محدود کننده قرار گرفتند. از جمله شرکت UMATEX که مواد کامپوزیت تولید می کند و همچنین شرکت Trinity که سیستم های لیزری را توسعه می دهد.

ایگور آلتوشکین تاجر، موسس و رئیس هیئت مدیره شرکت مس روسیه و هشت شرکت متالورژی دیگر نیز تحت تحریم قرار گرفتند. بریتانیا همچنین واردات آلومینیوم، نیکل و مس روسیه را ممنوع کرده است.

همچنین برای 24 فرد و شرکت مرتبط با خدمات حمل و نقل، اقدامات محدودکننده ای اعمال شده است. این لیست شامل Pawell Shipping Co و State Grain Corporation است. بریتانیا آنها را به “سرقت سیستماتیک غلات اوکراینی” متهم می کند.

تحریم‌هایی علیه شش شرکت کشتیرانی روسی، از جمله Sun Ship Management، که مقامات بریتانیا فعالیت‌های آنها را به Sovcomflot مرتبط می‌کنند، اعمال شده است.

این محدودیت ها همچنین بر 20 رئیس شرکت های دفاعی تأثیر خواهد گذاشت. از جمله آلن لوشنیکوف، معاون سابق وزیر حمل و نقل، رئیس جمهور و مالک کنسرن کلاشینکف و ولادیمیر لپین، مدیر کل این شرکت هستند.

تحریم های انگلیس بر بخش مالی نیز تأثیر گذاشته است. محدودیت هایی علیه JSC Dom RF، AFK Sistema، Metallinvestbank، Rosbank و Tinkoff Bank اعمال شده است.