اورگانت کارت ویزیت پوتین را با نیم میلیون روبل مسخره کرد

شومن گفت که این چیز چه فرصتهای فوق العاده ای به فرد می دهد

ایوان اورگانت مجری تلویزیون در برنامه “Evening Urgant” با خندیدن به کارت ویزیت ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه ، برای فروش 550 هزار روبلی در وب قرار داد. شومن به شوخی آن را “یک سرمایه گذاری شگفت انگیز” خواند ، که فرصت های خوبی را برای صاحبش ایجاد می کند.

هنگامی که وی در دهه 1990 به عنوان معاون شهردار روابط اقتصادی بین المللی و خارجی سنت پترزبورگ خدمت می کرد ، در یکی از سیستم عامل های آنلاین تبلیغاتی برای فروش کارت ویزیت پوتین ظاهر شد. سپس پوتین همچنین در راس کمیته روابط خارجی تالار شهر قرار گرفت. صاحب کارت ویزیت از آن کمتر از 550 هزار روبل قدردانی نکرد ، اما در عین حال آماده است 50 هزار روپیه را دور بیندازد.

اورگانت خاطرنشان کرد که کارت ویزیت از نوع خود جهانی است ، در عین حال کارت اجتماعی یک مسکویت ، یک کارت ترویکا و یک بلیط برای هر کنسرت از گروه Lyube است. در موارد اضطراری ، در صورت نیاز به کمک ، می توان از آن برای اغوای زنان یا گرفتن وام از بانک استفاده کرد. مجری تلویزیون از اینکه مالک تصمیم به فروش آن گرفت ، حیرت زده کرد.

“چه اتفاقی باید در زندگی یک شخص بیفتد تا او تصمیم به فروش یک چیز بگیرد؟ .. خوب ، آیا شما به پول نیاز دارید؟ خوب ، نمادها ، سفارشات ، اعضای داخلی را بفروشید! “- اورگانت عصبانی شد.

به گفته وی ، چنین کارت بازرگانی فقط در یک مورد قابل فروش است: اگر شخصی کارت بازرگانی جدیدتری از پوتین داشته باشد ، جایی که در آن به عنوان “رئیس دولت فدراسیون روسیه” ذکر شده است.

همچنین بخوانید: ساکن آرماویر یک پیام هولناک بین قتل های یک دختر و یک کودک گذاشت