اولین نماهای فصل جدید «تاج» با بازی ویلیام و کیت ظاهر شد

اما مرگ پرنسس دایانا نمایش داده نخواهد شد

شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون دو سریال دارند و باید اعتراف کنیم که این دومی اصلا بد به نظر نمی رسد. به تازگی اولین پلان های فصل ششم سریال The Crown علنی شده است. و به وضوح چیزی برای نگاه کردن وجود دارد.

فصل ششم سریال آخرین فصل خواهد بود و با ملاقات شاهزاده ویلیام با کیت میدلتون در طول روزهای دانشگاه به پایان می رسد. بر اساس شایعات، انتخاب بازیگران برای نقش پادشاه آینده و همسرش آسان نبوده و در نوع خود غیرعادی به نظر می رسد که نقش های این پروژه به بازیگرانی واگذار شود که فیلمبرداری در The Crown اولین تجربه بزرگ برای آنها بود. از این نوع.

کیت نقش مگ بلامی و شاهزاده ویلیام را در سن ملاقات با همسر آینده اش – اد مک وی – بازی کرد. مگ و اد هر دو هنوز در پروژه های سریالی جدی شرکت نکرده اند، اما تجربه تئاتری قابل توجهی دارند که البته زیاد هم نیست.

سریال “تاج” قبلاً سنت های خاص خود را توسعه داده است ، از جمله آنهایی که مربوط به انتخاب بازیگران است. داستان فصل اول این پروژه در سال 1947 در آستانه عروسی الیزابت جوان و منتخب او فیلیپ مونت باتن اتفاق می افتد. هر دو فصل، بازیگران نقش‌های اصلی به نقش‌های قدیمی‌تر تغییر می‌کنند و در فصل ششم هم بازیگران و هم آن‌هایی که به نقش‌هایشان بازگشته‌اند ظاهر می‌شوند. برای مثال، بینندگان بار دیگر دومینیک وست و الیزابت دبیکی را در نقش شاهزاده چارلز و پرنسس دایانا خواهند دید.

او از همان ابتدای سریال مورد انتقاد بی رحمانه ای از جمله در سطح رسمی قرار گرفت. هم نمایندگان خانواده سلطنتی و هم نخست وزیران سابق بریتانیا از سازندگان این پروژه خواستند که داستان داستانی را نشان دهند، که به مردم کمک می کند تا از تصورات غلط جلوگیری کنند. و اگرچه سازندگان به شدت تمایلی به دادن امتیاز ندارند، مرگ پرنسس دایانا در فصل ششم هنوز نمایش داده نخواهد شد. آن‌ها می‌خواهند فضای غم‌انگیز آن لحظه را به شیوه‌های نه چندان آشکار منتقل کنند.

منتشر شده در روزنامه “Moskovsky Komsomolets” شماره 29022 مورخ 3 مه 2023

تیتر روزنامه:
همه می توانند پادشاهان