اوکراینی ها لوبودا را به خاطر کنسرتی در کیف شکار کردند

خواننده لوبودا در خانه به دلیل برنامه ریزی برای اجرای “به زبان روسی” در کیف مورد انتقاد قرار گرفت.

سوتلانا لوبودا، خواننده اوکراینی که پس از آغاز عملیات ویژه روسیه را ترک کرد، از برنامه های خود برای برگزاری کنسرت خیریه در کیف خبر داد که خشم مردم محلی را برانگیخت.

به گفته رسانه های اوکراینی، لوبودا در شبکه های اجتماعی از هموطنانی که از انگیزه او قدردانی نمی کردند، نظرات عصبانی دریافت کرد. دلیل این نارضایتی این بود که این هنرمند ظاهرا قرار بود آهنگ های قدیمی خود را به زبان روسی اجرا کند.

“سوتا، برو به روسیه، آنجا خیلی خوب بود”، “من (به طرز ناپسند) از اوکراین رفتم! ما هرگز آنچه شما در سال 2014 گفتید را فراموش نمی کنیم، “برو بیرون!”، “خانه، سوتا، به مسکووی” – آنها نظرات خود را در وبلاگ این خواننده بیان کنید.

کسانی که سعی کردند از این هنرمند دفاع کنند و موقعیت مدنی او را در سال گذشته یادآوری کردند، به این بحث پیوستند. با این حال، منتقدان با استدلال قانع نشدند، آنها فکر کردند که وکلای لوبودا فقط ربات هستند. طرف سوم بحث، روس‌ها بودند که به نوبه خود از خواننده به دلیل “خیانت” انتقاد کردند: “روسیه به او نیازی ندارد، آن را به خودت بسپار”، “او آنجا آن را مدیریت کرد و بعد آن را نپذیرفتند”. . بدشانسی.”

لوبودا هنوز درباره این موج انتقادات اظهار نظری نکرده و اعلام نکرده است که قصد تغییر برنامه کنسرت ها را دارد. لازم به ذکر است که پوسترهای منتشر شده کنسرت به زبان اوکراینی چاپ شده است، هیچ مدرکی مبنی بر اینکه این هنرمند قصد داشت به زبان روسی بخواند وجود ندارد.

همچنین ببینید: “پلاژیا، مورد بی مهری اوکراین، کنسرت خود را در روسیه لغو کرد”