اینترنت بیشتر با همان پول – اخبار تاجیکستان

ترافیک اینترنت در دو تعرفه محبوب خط VKontakte تا 25 گیگابایت افزایش یافته است. به مناسبت روز ارتباطات، اپراتور فرصت های نوین دیجیتال، تبلیغاتی را برای کاربران بسته های #نالیت+ و #آنلاین راه اندازی کرد. هزینه اشتراک بدون تغییر باقی مانده است.

برای مدت زمان تبلیغات، تعرفه «#NaLite+» شامل 25 گیگابایت ترافیک اینترنت است. در ابتدا فقط 2 گیگابایت داشت.

همچنین تا 25 گیگابایت حجم اینترنت در تعرفه «OnConnection» افزایش یافته است. برای آماتورها برای برقراری تماس صوتی در نظر گرفته شده بود و قبلاً شامل 3 گیگابایت بود.

ترافیک افزایش یافته بلافاصله پس از اتصال یکی از این بسته ها در دسترس قرار می گیرد. در صورتی که قبلاً تعرفه شرکت در تبلیغات به مشترک ارائه شده باشد، 25 گیگابایت در ابتدای دوره جدید با هزینه اشتراک استاندارد فعال می شود.

ترافیک “پایه” زیاد تنها دلیل جذابیت تعرفه های VKontakte برای کاربران اینترنت نیست. بیشتر بسته‌ها شامل شبکه‌های اجتماعی نامحدود و پیام‌رسان‌های فوری هستند و پنج بسته نیز شامل اشتراک سینمای آنلاین IVI است.

خط Vkontakte دارای هشت تعرفه است که در میان آنها هر مشترک با توجه به نیاز خود گزینه ای را پیدا می کند. با این حال، خواسته های ساکنان تاجیکستان با گذشت زمان تغییر می کند و ما با محتوای جدید بسته ها به این موضوع پاسخ می دهیم. اکنون ارتباط با دوستان، جستجوی اطلاعات و به اشتراک گذاری فایل ها به طور فزاینده ای در شبکه های اجتماعی انجام می شود. این بدان معناست که ترکیب نامحدود برای پیام‌رسان‌های فوری با افزایش قابل توجه ترافیک به منابع دیگر، استفاده از اینترنت تلفن همراه را نامحدود می‌کند.»