بازیگران تئاتر به نام “افسانه صحنه”

به برندگان جایزه مخاطبان در مسکو اهدا شد

با 25 درصد تماشاگران ، با فشار و محدودیت های لازم ، تحت یادآوری مکرر اهمیت استفاده از ماسک و دستکش در سالن افسانه ای تئاتر واختنگف ، به علاقه مندان تماشاچی اهدا شد. برخی از آنها در پشت فن آوری های دیجیتالی پنهان شدند – آنها به صورت آنلاین اجرا می كردند – در حالی كه گروه دیگر ، عمدتا رده سنی ، به استاری آربات آمدند تا شخصاً از تماشاگران بخاطر عشق ، فداكاری و انتخاب تئاترشان تشكر كنند. خبرنگار MK افتخار آفرینی برندگان را تماشا کرد.

جایزه تماشاگران تئاتر استار 2020 برای سیزدهمین بار به برندگان خود جایزه می دهد. و طبق افسانه های خرافی ، این اتفاق بدون بدبختی نبود. همه گیری ، چیدمان صندلی های شطرنج ، “یک چهارم” مجاز اتاق نشیمن ، ده ها خسارت فرهنگی – این فاصله زیادی با لیست کامل هدایای سرنوشت سال پایان دارد. اما ، علی رغم شرایط ، تصمیم بر این شد که مراسم به صورت زنده در تئاتر برگزار شود. واختانگف با رعایت شرایط اصلی – بیش از همه ایمنی. به هر حال ، “ستاره تئاترالا” اولین جایزه آفلاین نیست – در پایان ماه سپتامبر هیئت تحریریه “MK” از برندگان خود به طور زنده تجلیل کرد.

بیش از 100 هزار نفر از 80 کشور در رأی گیری شرکت کردند که می توانستند مراسم را از زمان واقعی در هر نقطه از دنیا تماشا کنند. این جوایز در 18 نامزدی توزیع شد که هر کدام متقاضیان زیادی دارند. در مجموع ، لیست برندگان بالقوه شامل 56 متقاضی بود.

در اینجا فقط نماد سازمانی این جایزه وجود دارد – یک تندیس از یک تقلید سیاه و سفید با یک ستاره طلایی در دستانش – مانده بود که منتظر “بهترین” ساعت خود در خارج از جمهوری چک باشد. در آنجاست که در یکی از کارخانه ها 13 سال تولید شده است. آنها کاری کردند ، اما تا بهبود اوضاع اپیدمیولوژیک در جهان ، نتوانستند آن را بیرون بیاورند. بنابراین ، اکثر برندگان دیپلم دریافت کردند و مجسمه های گرانبها از ذخیره مدیریت فقط برای “افسانه های صحنه” در نظر گرفته شدند.

امسال سه نفر وجود دارد. انصافاً ، هر کس به افتخار خود شایسته یک عصر جداگانه است. قبل از شروع مراسم ، که علی رغم هواپیما با متن نوشته شده به رهبری آنا چیپوفسکایا و الکسی فرانتتی ، به راحتی و بداهه نوازی می شد ، مهمانان عصر یاد و خاطره کسانی را که در سال 2020 درگذشتند گرامی داشتند ده ها عکس از بازیگران ، کارگردانان ، آهنگسازان و هنرمندان تئاتر مورد علاقه شما در صفحه چندرسانه ای ظاهر شد. و هر كدام به اندازه یك ستاره فضایی كوچك شدند و به ابدیت رفتند و به موسیقی فریبنده آهنگساز Faustas Latenas كه امسال نیز درگذشت ، رفتند.

از جمله کسانی که رفتند نام رومن ویکیوتیوک بود که پس از مرگ در رده “افسانه صحنه” به تشویق صاعقه حاضران اهدا شد. “می دانید ، این البته یک بدبختی است … ما موفق شدیم به رومان گریگوریویچ بگوییم که او” افسانه صحنه “بود. و در پاسخ آنها یک شوخی شنیدند: “اگر من زندگی می کنم!” ، بنیانگذار جایزه ، والری یاکوف ، به نقل از استاد. این تندیس به بازیگر محبوب ، دیمیتری بوزین ، استاد بزرگ تحویل داده شد.

در همین حال ، اولین مدرک دیپلم توسط تیم الکسی فرانتتی ، که در 4 نامزد ارائه شده است ، برای نامزدی ویژه “بهترین پاسخ هنری به بیماری همه گیر” برای موزیکال اینستاگرام “پدربزرگ پای بلند من” گرفته شد. فرانتتی همچنین با تولید نمایش “پیتر پن” (تئاتر منطقه ای جوانان مسکو) در نامزدی “بهترین نمایش برای کودکان و جوانان” برنده شد. مخاطبان از نمایش “ماوزر” به کارگردانی تئودوروس ترزوپولوس به عنوان بهترین تولید یک کارگردان خارجی در روسیه و استودیوی تئاتر کودک “آپریلیک” (فرانسه ، پاریس) به عنوان بهترین تئاتر خارج از کشور نام بردند.

طبق نظر مخاطبان ، بهترین تئاتر منطقه ای تئاتر کولیادا (یکاترینبورگ) و بهترین تئاتر آماتور تئاتر محلی نازیوافسکی Sotovarishchi (منطقه اومز ، نازیوافسک) بود. فیلم Viy (آزمایشگاه خلاق Stairway) نیکولای پوکوتیلو بهترین نامزدی اجرای موسیقی را به دست آورد و دنیای موازی تئاتر استودیویی شامل Omsk برای بهترین پروژه اجتماعی اهدا شد.

بعد از یک ساعت شلوغ مراسم ، میزبان به نامزدهای اصلی هر جایزه راه یافت. جوایز مردانه تیموفی تریبونتسف جایزه بهترین نقش مرد را در نمایش “بوریس” ساخته دیمیتری کریموف (آژانس نمایشی “Art-Partner XXI”) دریافت کرد. دانیل استراخوف – برای بهترین نقش بازیگر تئاتر در یک فیلم در سریال “دکتر جادوگر”. و الكساندر فیلیپنكو – برای نقش باتی در نمایش “جلادان” تئاتر مركز گوگول.

نقش های زن نیز در سه نامزدی مورد توجه قرار گرفتند. مخاطبان بهترین بازیگران زن را ماریا آرونوا (نقش ایرینا شاتالینا در فیلم “یخ-2”) ، نونا گریشاوا (نقش لودمیلا گورچنکو در نمایش “لوسی. اعتراف به عشق” توسط تئاتر واختانگوف) و نینا گلیایوا (نقش مادربزرگ در نمایش “شب های سفید”) “تئاتر هنری مسکو به نام چخوف). ماریا آرونوا و نونا گریشاوا شخصاً دیپلم خود را دریافت کردند و از حضار و کارگردان تئاتر واختانگف ، Kirill Krok تشکر کردند. و mkhatovka Nina Gulyaeva از طرفداران تشکر صوتی کرد.

بهترین کارگردان برای نمایش “جوکرها” در تئاتر Satyricon ، اوگنی مارچلی انتخاب شد. بهترین کارگردان – ولادیمیر تارتاکوفسکی ، کارگردانی اپرتای مسکو. بهترین اجرا به شکل بزرگ “وصیت نامه چارلز آدامز یا خانه هفت آویخته” توسط اولگ گلوشکوف در “کارگاه آموزشی پیوتر فومنکو” بود. در نامزدی “بهترین عملکرد. فرم کوچک “با تولید” رابط های خطرناک “(” مدرسه هنر دراماتیک “) توسط ایگور یاتسکو برنده شد.

آخرین لمس تعطیلات جشن دو افسانه واقعی صحنه بود – والنتینا تالیزینا و الکساندر زبروف. تماشاگران با صدای بلند و مدت طولانی بازیگران را تحسین می كردند و آنها به نوبه خود از تشكر از تماشاگران مورد علاقه خود دریغ نمی كردند. “از همه شما برای برخاستن متشکرم. این نشان می دهد که شما احتمالاً مرا دوست دارید و به من احترام می گذارید ، و برای هنری که خلق کردم از من تشکر می کنید. “