بازیگران زن کوتووا، استرچینا و میریمسکایا دوباره در مجموعه خواهر شدند

زنان در سرویس اتومبیل «سه نفر را تشخیص دادند».

شخصیت‌های اصلی سریال درباره سه خواهر که یک سرویس ماشین را به ارث برده‌اند، به فضای داخلی آشنا بازگشته‌اند و دوباره آماده درگیری با یکدیگر هستند، اما در صورت لزوم در یک تیم جمع می‌شوند. و فضای آشنا از فصل اول پروژه به سرعت در مجموعه زنده شد.

در ادامه سریال، دختران تمام تلاش خود را می کنند تا بفهمند از رابطه با جنس مخالف چه نیازی دارند.

این روابط در حال توسعه است، باید پذیرفت، نه به آرام ترین شکل. ایرینا (آنجلینا استرچینا)، با یک زن تاجر عملگرا، تمایل دارد رابطه خود را با ایلیا (آرت تکاچنکو) جدی تر ببیند. اما همسر سابق مرد محبوب ناگهان به شهر باز می گردد و همه چیز زیر و رو می شود.

ماریا (آنا کوتووا) به یک زن آزاد تبدیل شده است و پس از جدایی از همسرش ، بدش نمی آید که در جستجوی شرکای جدید به اطراف نگاه کند. اولگا (لینا میریمسکایا) فکر می کند که قبلاً مرد خود را پیدا کرده است و این ایگور (آنتون فیلیپنکو) است ، اما ناگهان او با احساسات غیرمنتظره ای نسبت به یک شخص کاملاً متفاوت غرق شد.

علاوه بر بازیگرانی که نقش خواهران را بازی کردند، یانینا استودیلینا، ماشا لوبانووا، نیکولای شرایبر به مجموعه بازخواهند گشت. همه آنها به سرپرستی کارگردان ایلیا سیلایف، سعی خواهند کرد در ماجراهای سه دختر کاملاً متفاوت در یک سرویس اتومبیل، به عنوان سنگرهای جنسیت و مردانگی، چیزهای خنده دار و گاهی دراماتیک زیادی پیدا کنند.