بازیگر بوریس شوچرباکوف واژه های مربوط به گرسنگی و بیکاری را روشن کرد

“من از ابتدای شیوع همه گیر در کشور نشسته ام”

بوریس شوچرباکوف بازیگر روسی با اظهارات اخیر در مورد کمبود کار و رژیم غذایی ناچیز باعث عصبانیت روس ها شد. آنها می گویند همه تقصیرها همه گیری لعنتی است. در عرض چند ساعت ، کاربران اینترنت بیش از دوازده نظر نوشتند: از پیشنهاد کمک مالی گرفته تا نفرین های خشمگینانه علیه این هنرمند. ما به بوریس شوچرباکوف رسیدیم.

در اینجا جمله ای از بازیگر 70 ساله از رسانه نقل شده است: “همه چیز مسدود شده است ، هیچ کاری ، هیچ چیز”. و سپس او گفت: “من در نوعی مرتع نشسته ام. ما خدا را شکر سیب زمینی ها را حفر کردیم و به نوعی با این کار قطع می کنیم. “

چه کسی در میان همکاران شکرباکوف اکنون از کمبود کار شکایت نمی کند ، اما از گرسنگی و چراگاه – بیش از حد. حتی با داشتن ثروتمندترین تخیل ، تصور اینکه یک هنرمند ثروتمند در آخر غذا بخورد دشوار است – تیراندازی در نمایش های تلویزیونی ، تبلیغات ، بازی در اجراهای تجاری حداقل باید نیمی از شبکه ایمنی برای او فراهم کند. اما یک عبارت سهل انگارانه ، و بازیگر مجبور می شود بهانه های چپ و راست بگیرد. مردم کاملا عصبانی و عصبانی هستند – وقتی اکثریت روسها در چاله مالی هستند چگونه می توانید از “چراگاه” شکایت کنید؟

ما به شچرباکوف تماس می گیریم.

– بوریس واسیلیویچ ، چگونه اظهارات خود را ارزیابی کنیم؟ آیا شما واقعاً آنقدر بد هستید؟

– بله ، همه چیز خوب است. البته این یک شوخی بود. چی میگی تو؟ من از ابتدای شیوع همه گیر در داچ بوده ام. و در واقع ، با سیب زمینی ، گوشت ، ماهی و غلات.

– در مورد کار خود چطور؟ به طور کلی روی صفر؟

– و هیچ اشتغالی وجود ندارد. اکنون فقط یک اجرا مانده است – – “زن و شوهر آزاد”. در ماه دسامبر برگزار می شود – و این 25 درصد مخاطبان است. امیدوارم این اتفاق بیفتد ، – گفت: این هنرمند.

به گفته این بازیگر ، هر سال در روز تولدش ، یازدهم دسامبر ، او روی صحنه می رفت. اما این بار به نظر نمی رسد چنین “علامت زیبایی” اتفاق بیفتد. وقتی از وی سوال شد که بوریس واسیلیویچ در شرایط فعلی دقیقاً چگونه تصمیم دارد “روز مربا” را جشن بگیرد ، این هنرمند محبوب به طرز مرموزی پاسخ داد: “راز”.

تا 27 نوامبر ، روسیه برای اولین بار از مرز 27 هزار مورد آلودگی COVID-19 در روز عبور کرد. این آمار تحت الشعاع وضعیت مالی فاجعه بار شهروندان ، مشکلات اقتصادی ، وضعیت فاجعه بار برخی صنایع ، از جمله بخش فرهنگی و سرگرمی قرار دارد. در میان بیماری همه گیر ، بیشتر تئاترها و موزه ها متحمل خسارات مالی وحشتناکی شده اند و سعی دارند حقوق کارمندان خود را تا حد ممکن حفظ کنند. “آیا آنها از فیلم درآمد ندارند؟ تصور کنید که بازنشستگان چه حسی دارند. آنها حتی یک سیب زمینی ندارند. “- یک پست معمولی از یک زن روسی در فیس بوک.

بوریس شوچرباکوف سالها در تئاتر هنری مسکو خدمت کرد. چخوف ، حدود 200 نقش در فیلم ها و نمایش های تلویزیونی بازی کرد. از جمله فیلم های او می توان به افسانه شماره 17 ، کریمه ، سربازان ، نیروی تخریب و نجات لنینگراد اشاره کرد.