“باله اپرای اورال” در حال آماده سازی سه نمایش برتر است

سه نمایش برتر در تئاتر “باله اپرای اورال” در حال آماده سازی است. یک شب باله‌های تک‌پرده، اجراهای رقص ماکسیم پتروف، آنتون پیمونوف و ویاچسلاو سامودوروف را گرد هم می‌آورد. جزئیات از Olesya Podolskaya.

با ملودی های قابل تشخیص برامس، تکنوازان “باله اورال” “رقص های مجارستانی” را اجرا می کنند. درست است، آنتون پیمونوف، طراح رقص، هشدار می دهد: ارزش ندارد که در اینجا به دنبال جنبش های سنتی برای اروپای مرکزی باشید. فولک به کلاسیک تبدیل می شود. طراحی رقص پیچیده است، اما به گفته آنها در تئاتر، رقص کاملاً با موسیقی ادغام می شود.

“رقص های مجارستانی” بخشی از شب باله جدید خواهد بود. در یک زمان، مخاطبان سه محصول را به طور همزمان می بینند. یکی دیگر – غرفه آرمیدا – توسط مدیر هنری آینده باله ماکسیم پتروف آماده می شود.

گفت: “ما به داستانی رسیدیم که به نوعی به یکاترینبورگ مربوط می شود: همه ما این داستان اخیر را در مرکز یلتسین به یاد می آوریم، زمانی که نگهبان امنیتی تصویر را نقاشی کرد. ما شباهت هایی داریم. فکر کردیم: چرا که نه.” طراح رقص اصلی باله تئاتر اپرای اورال” ماکسیم پتروف.

آنها تصمیم گرفتند تا رنگی از اصالت را به همراهی موسیقی اضافه کنند. در یکی از اجراها، هنرمندان گروه کر متن مرثیه شاعر روم باستان پروپرتیوس را می خوانند و همزمان با ماشین تحریر می نوازند.

نوازندگان اعتراف می کنند که یادگیری یک آهنگ پیچیده ریتمیک برای آنها بسیار دشوار بود.

سرگئی کورباتوف، سرپرست گروه کر تئاتر باله اپرای اورال، گفت: “با توجه به اینکه بسیاری از ما هرگز حتی با ماشین تحریر تایپ نکرده‌ایم، مجبور شدیم خود را تطبیق دهیم. تمرین‌های زیادی انجام شد.”

«Sextus Propertius» یکی از آخرین نمایش‌هایی است که ویاچسلاو سامودوروف به‌عنوان کارگردان هنری روی صحنه خانه اپرای اورال روی صحنه برد. کسی در این جنبش های آوانگارد می بیند که چگونه مجسمه های گچی جان می گیرند، برای کسی این یک روند تکاملی است. برای سولیست ها، مهم است که کنترل بدن خود را نشان دهند.

الکساندر مرکوشف، تکنواز برجسته گروه باله تئاتر باله اپرای اورال، گفت: “فقط باید آن را ببخشید. باید نوعی جانور را در خود بیدار کنید، همه آن را نشان دهید، از کلاسیک به پلاستیک بروید.”

“روسیه-ک”