بانک روسیه VTB انتقال مستقیم از طریق شماره تلفن به تاجیکستان را راه اندازی کرد – اخبار تاجیکستان

سرویس مطبوعاتی این بانک گزارش داد VTB انتقال مستقیم از طریق شماره تلفن به تاجیکستان را راه اندازی کرده است، تا پایان سال برنامه ریزی شده است که چندین کشور جدید دیگر را به این سرویس متصل کند.

وی تی بی در حال گسترش خدمات نقل و انتقالات مرزی از طریق شماره تلفن به کشورهای دوست است. اکنون مشتریان خرده‌فروشی روسیه می‌توانند فوراً به یک حساب یا کارت برای شخصی در تاجیکستان پول ارسال کنند. تا پایان سال، بانک قصد دارد حجم کل چنین نقل و انتقالاتی را به 1.5 میلیارد روبل افزایش دهد.

بانک توضیح داد که انتقال از حساب روبلی یک مشتری فردی که در آن افتتاح شده است انجام می شود VTB. وجوه به کارت یا حساب در تاجیکستان به ارز گیرنده واریز می شود، تبدیل به پول ملی در زمان انتقال محاسبه می شود و هنگام ارسال به نرخ بانک در تاجیکستان ثابت می شود. وی‌تی‌بی افزود: «قبل از تأیید انتقال، مشتری مبلغ اعتبار و میزان کمیسیون دریافتی را مشاهده می‌کند».

بانک در بیانیه ای اعلام کرد: حداکثر مبلغ انتقال در روز 50000 روبل، در ماه – 300000 روبل است. کمیسیون 0.5 درصد مبلغ انتقال خواهد بود. این سرویس در دسترس است VTB Online برای دستگاه های اندروید و بانکداری آنلاین.