برنامه فرهنگی سنت پترزبورگ در منطقه ولگوگراد

در 9 مه، در سالن های فیلارمونیک ولگوگراد (خاکریز ارتش 62، 4) افتتاح می شود. نمایشگاه موزه یادبود دولتی دفاع و محاصره لنینگراد “جرقه پیروزی لنینگراد” که همزمان با هشتادمین سالگرد شکست محاصره فاشیستی لنینگراد است.

این نمایشگاه در مورد تلاش برای شکستن حلقه محاصره در سال های 1941 و 1942، در مورد وضعیتی که تا پایان سال 1942 در جبهه نزدیک لنینگراد ایجاد شد، آماده سازی عملیات ایسکرا، وضعیت و تعادل نیروهای لنینگراد را برجسته خواهد کرد. و جبهه های ولخوف، نیروهای گروه ارتش شمال “. این پروژه درباره قهرمانی سربازان ارتش سرخ و ساکنان لنینگراد محاصره شده است که شاهکار اسلحه و کار شجاعانه آنها حلقه محاصره را شکست.

این نمایشگاه از 9 تا 11 می در دسترس ساکنان و مهمانان ولگوگراد خواهد بود.

20 اردیبهشت ماه در تئاتر تجربی جدید (خیابان میرا 5) روی صحنه می رود. برنامه کنسرت “کوارتت های زهی دیمیتری شوستاکویچ” اجرا توسط کوارتت تکنوازان ارکستر musicAeterna.

کوارتت تکنوازان ارکستر musicAeterna – کوارتت برتر – یک گروه حرفه‌ای است که نوازندگان برجسته شهر را در نوا گرد هم آورده است: اولگا ولکووا (ویولن)، ایوان ساب‌بوتکین (ویولن)، نایل باکیف (ویولا) و میریام پراندی ( ویولن سل).

ارکستر musicAeterna در سال 2004 در نووسیبیرسک توسط تئودور کرنتزیس تأسیس شد و خیلی زود به عنوان یکی از بهترین ارکسترهای سمفونیک در روسیه و جهان شناخته شد. امروز این مجموعه ای است با شهرت محکم، فهرستی چشمگیر از جوایز و اجراها در بهترین صحنه های جهان، اما همچنان به آرمان های خود در خدمت به موسیقی، کیفیت سازش ناپذیر و عشق خالصانه برای هر آهنگ جدید در رپرتوار وفادار است.

از سال 2019، musicAeterna به سنت پترزبورگ نقل مکان کرد و در چند سال به نماد “پایتخت فرهنگی” روسیه تبدیل شد.

در شب 11 مه، در صحنه فیلارمونیک ولگوگراد، کنسرت تنوع “شهرهای پیروزی بزرگ: لنینگراد – استالینگراد” که به روز پیروزی مردم شوروی در جنگ بزرگ میهنی 1941-1945 اختصاص دارد.

آهنگ های معروف سال های جنگ و آهنگ های فیلم توسط تکنوازان برجسته سنت پترزبورگ (گریگوری چرنتسوف، ادوارد خیل جونیور، کارینا چپورنووا، یانا واینوفسکایا) و فیلارمونیک ولگوگراد (الکسی شاپوشنیکوف، ناتالیا دولگالوا، اوکسانا کالینکینا، روسلان سیگباتولین) با همراهی ارکستر سمفونیک آکادمیک ولگوگراد به رهبری هنرمند ارجمند روسیه آندری آنیخانوف.

اطلاعات ارائه شده است
سرویس مطبوعاتی پروژه