برندگان مسابقه بین المللی فندق شکن برای نوازندگان جوان اعلام شدند

فندق شکن 2020 تمام شد! علی رغم همه گیر شدن ، کانال تلویزیونی ما توانست جشنواره سنتی موسیقی را به بیننده هدیه دهد و حتی امسال رقابت نوازندگان جوان را بین المللی و پرحادثه رقم بزند. تعیین متقاضیان این مجسمه های گرامی در همه دورهای رقابت آسان نبود.

در همه جهات – تارها ، بادها / درام ها و پیانو – لحظاتی با بازیابی وجود داشت. شرکت کنندگان تعداد مساوی از امتیازات را بدست آوردند ، یعنی همانطور که اعضای هیئت داوران می گویند ، آنها سطح بسیار خوب و یکسانی از خود نشان دادند

یکی از اعضای هیئت داوران مسابقه تلویزیونی XXI بین المللی نوازندگان جوان گفت: “آنچه بسیار خوشحال کننده است ، واقعاً خوشحال کننده است ، این است که هیئت داوران اجراها را از نظر احساسی پر کرده و کودکان 10 ، 11 ، 12 ساله را که به عنوان هنرمندان بزرگی روی صحنه هستند ، روی صحنه می بیند.” »ایوان استولبوف.

هیئت داوران و ارکستر آن شب مکان خود را در سالن تغییر دادند ، البته امسال برای اولین بار در تاریخ مسابقه تماشاچی وجود ندارد.

در نتیجه ، سوتلانا نوویکووا فندق شکن برنز ، استفانیا پوسپخینا یک نقره ای و ایلوا ایگوس از سوئیس یک طلای دارند! در سازهای تخصصی بادی و کوبه ای ، مقام سوم به ورا کوگای نوازنده سازهای کوبه ای ، مقام دوم به واروارا کوتاریگینا نوازنده فلوت تعلق گرفت و جایزه اصلی به آندره زایتسف ، کلارنیست ، تعلق گرفت.

در میان پیانویست های “فندق شکن برنز” ایوان چپکین ، نورا لوببادووا از جمهوری چک ، نقره ای و پیانویست 10 ساله رومان شرو بهترین شناخته شدند.

“فندق شکن یک رقابت عالی ، یک رقابت عالی ، فراموش نشدنی است. من او را برای همیشه به یاد می آورم. “قول داد که برنده مسابقه فندق شکن طلایی در مسابقات بین المللی فندق شکن XXI بین المللی رومن شر.

به طور سنتی ، نه تنها برندگان جوایز دریافت می کنند. در فندق شکن یک بیننده sms-vote نیز وجود دارد که به دنبال آن جایزه انتخاب مردم اهدا می شود.

“بسیار متشکرم و اکنون مهمترین لحظه است ، من باید کسی را که جایزه مخاطب را دریافت می کند نام ببرم. جایزه تماشاگران به رومن شر تعلق می گیرد. “

TC “فرهنگ”