برگزاركننده مراسم عقد و ازدواج، ثبت رسمی ازدواج و تشريفات عروسی

هزینه سالن عقد نیز یکی از دغدغه های عروس و داماد ها می باشد و می توان گفت در انتخاب سالن عقد بسیار تاثیر گذار خواهد بود. مردم امروز ایران در سال 1400 را میتوان مردمی خواند که بدون هیچ تناسب در اشتراکات خونی و جسمی، فکری و روانی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی، و همچنین نسبی و نژادی متاسفانه به طور غمانگیز و بیهودهای در پی معرفی کردن خود به عنوان یک آریایی اصیل هستند.

به جرات میتوان گفت باغ تالار والا یکی از لاکچریترین و حرفهایترین باغ تالارهای تهران است؛ این باغ تالار وسیع و بزرگ امکاناتی فراوان را برای برگزاری جشنهای متفاوت و به ویژه عقد در فضای باز تدارک دیده که به تنهایی همه خواستهها و هر آنچه که از یک باغ تالار با فضای باز انتظار دارید براورده خواهد کرد.

قبل از برگزیدن هر یک از موارد مذکور باید ویژگیها، محسنات و محدودیتهای هر کدام را به دقت بررسی کنید تا در نهایت با توجه به توانایی ها و سلایقتان دست به انتخاب موردی مناسب بزنید. زیرا باید برای برگزیدن سالن عقد در فضای باز و یا محضر عقد در فضای باز، ویژگیهای هر یک را به خوبی بشناسید. شاید در نگاه اول انتخاب از بین دو مورد بالا ساده به نظر برسد اما حقیقت این است که خیلی از عروس و داماد ها دغدغهی حل این موضوع را دارند و برای انتخاب مراسم عروسی خود در سالن سرپوشیده یا عقد در فضای باز شاید حتی اختلاف نظرهایی نیز داشته باشند.

این سالن های عقد پذیرایی را به صورت شام و ناهار نیز انجام می دهند و از نظر نوشیدنی نیز منوی سرد و گرم دارند که قبل از برگزاری مراسم می توانید تمام امور مربوط به پذیرایی را با رئیس سالن در میان بگذارید تا پذیرایی با توجه به درخواست سالن عقد و عروسی ایرانیان شما انجام شود.