بلیط پروازهای چارتر از روسیه به تاجیکستان هم اکنون در فروش رایگان است – اوستا

بلیط پروازهای چارتر از روسیه به تاجیکستان هم اکنون در فروش رایگان است

16 نوامبر 2020 ، 08:00

اوستاTj | 16.11.2020 | بلیط پروازهای چارتر از روسیه به تاجیکستان هم اکنون در فروش رایگان در دسترس خواهد بود.

به پیشنهاد وزارت امور خارجه تاجیکستان ، ستاد جمهوری خواه برای تقویت اقدامات ضد اپیدمی برای جلوگیری از شیوع COVID-19 تصمیمی گرفت که سیستم فروش بلیط رایگان پروازهای صادراتی از شهرهای مختلف فدراسیون روسیه را که توسط شرکت های هواپیمایی تاجیکی انجام می شود ، راه اندازی کند.

در همان زمان ، به دلیل عدم نیاز به تهیه لیست گروه های آسیب پذیر شهروندان تاجیکستان برای درج در پروازهای صادراتی ، کار کمیسیون های ویژه ای که در سفارت تاجیکستان در مسکو و سرکنسولگری های عمومی این کشور در روسیه فعالیت می کنند به حالت تعلیق درآمده است.

طبق گفته وزارت امور خارجه جمهوری تاتارستان ، هموطنان می توانند بلیط پروازهای صادراتی را در مراکز فروش رسمی شرکت های هواپیمایی تاجیکستان در شهرهای روسیه خریداری کنند.

وزارت امور خارجه تاجیکستان از شرکت های هواپیمایی تاجیکستان خواسته است که در اسرع وقت سیستم فروش بلیط آنلاین را معرفی کنند.

ما توجه شما را به این واقعیت جلب می کنیم که هموطنانی که به وطن خود بازمی گردند باید گواهی عدم وجود عفونت ویروس کرونا (COVID-19) را داشته باشند که با آزمایش با استفاده از روش واکنش زنجیره ای پلیمراز (PCR) بدست آمده است ، که زودتر از 96 ساعت (4 روز) قبل از ورود به کشور ساخته شده است. تاجیکستان کودکان زیر 3 سال از ارائه گواهی معاف هستند.

به نوبه خود ، همانطور که در بیانیه آژانس هواپیمایی کشوری جمهوری تاتارستان ذکر شد ، هزینه بلیط پروازهای چارتر 395 یورو (کلاس اقتصادی) تعیین شده است.