بهترین کرم مرطوب کننده؛ معرفی بهترین کرم های بازار و خانگی

این کرم در فصل پاییز و زمستان که دست و صورت به شدت دچار خشکی میشود، بسیار مورد استفاده قرار میگیرد. کرم مرطوب کننده، رطوبت لازم را به پوست میرساند، این در حالیست که کرم آبرسان، با جذب آب موجود در هوا و رساندن آن به سطح پوست، آب پوست را تامین کرده و در نهایت التهابات سطح پوست را ترمیم میکند.

در کنار ترکیبات با کیفیت و مورد تایید، پوست های خشک بسیار حساس و مستعد قرمزی هستند، می توان گفت که ضد حساسیت و ضد التهاب بودن از مهم ترین ویژگی های یک مرطوب کننده بسیار خوب است. این کرمها علاوه بر رطوبت رسانی، به دلیل وجود چربی که در فرمولاسیون شان وجود دارد، خشکی بیش از حد پوست را برطرف کرده و از آسیبهای جدی جلوگیری میکنند. این کرمها رطوبت لازم را به پوست میرسانند و از خشکی و التهابات پوستی ناشی از کمبود رطوبت جلوگیری میکنند. هر دو با خشکی و کمبود آب، علائم زودرس پیری و آسیبهای محیطی مبارزه میکنند.

در واقع کرم آبرسان با رساندن رطوبت به سطح پوست، باعث نرم شدن آن میشود. این محصول باعث طراوت، شادابی و جوانسازی میشود. این ترکیبات اثرات ضد التهاب قوی، نرم کننده، ضد نفخ، دل پیچه، ضد عفونی کننده، ضد تشنج، ترمیم کننده و التیام بخش قوی دارند. درصد بیشتر ترکیبات این کرمها را بایستی آب تشکیل داده باشد. از این محصول علاوه بر دست و صورت، برای بدن هم میتوانید استفاده کرم مرطوب کننده نیوا برای پوست خشک کنید. از آنجایی که این مدل کرمها فاقد چربی هستند، چربی پوست را تشدید نمیکنند، علاوه بر این رطوبت فوقالعادهای به پوست میرسانند.

پوستهایی که بسیار خشک و پوسته پوسته شدهاند، بایستی هم از کرم مرطوب کننده و هم آبرسان استفاده کنند. از جمله ویژگیهای خوب این محصول میتوان به بافت یکنواخت و یکدست، رنگ شفاف، غلظت بالا، میزان آبرسانی قابل توجه، جذب بالا، وجود عصاره و روغنهای طبیعی نظیر عصاره آلوئه ورا، روغن نارگیل و جوجوبا اشاره کرد. در واقع با این کار یک لایهی محافظتی روی پوست ایجاد میکنند تا رطوبت و آبی که خود پوستتان به صورت طبیعی تولید کرده از بین نرود.