به استاد الکساندر کانتوروف گواهی افتخار از سوی اعلیحضرت پاتریارک مسکو و تمام روسیه اعطا شد.

یکشنبه، 21 می، به عنوان بخشی از روزهای سنت نیکلاس، در کلیسای St. نیکلاس شگفت انگیز در روشچینو میزبان کنسرت ارکستر سمفونیک دولتی سنت پترزبورگ “کلاسیک” به رهبری هنرمند ارجمند روسیه الکساندر کانتوروف بود. در این روز بهاری، موسیقی زنده کلاسیک در هوای پاک برای اهل محله و همه کسانی که مایل بودند به صدا درآمد.

طبق سنت ، استاد الکساندر کانتوروف هر اثر را در چند کلمه معرفی کرد ، سپس نوازندگان قطعاتی از P.I. چایکوفسکی این برنامه همچنین شامل اورتور رسمی او “1812” بود که به افتخار هفتادمین سالگرد پیروزی بر ناپلئون نوشته شد.

رویدادهای مشابه در دیوارهای معبد، به منظور محبوبیت کلاسیک جهان، استاد الکساندر کانتوروف و رئیس کلیسای سنت نیکلاس، Fr. Dionysius Kholodov سعی می کند تا آنجا که ممکن است خرج کند.

استاد مطمئن است: “تمام موسیقی کلاسیک جایی در آسمان است. – کمک می کند خود را در این دنیا درست و هماهنگ احساس کنید.”

“محیط اجتماعی و فرهنگی برای هر یک از ما بسیار مهم است: هم می تواند انسان را بالا ببرد و هم او را زیر پا بگذارد. و موسیقی در اینجا نقش مهمی دارد.” – یادداشت هایی در مورد دیونیسیوس

امسال، برای حفظ ارزش های سنتی در جامعه: خدمت فداکارانه به هنر عالی و مردم، الکساندر یاکولوویچ گواهی افتخاری را از عالیجناب کریل پاتریارک مسکو و تمام روسیه دریافت کرد که با خوشحالی در کنسرتی به او تقدیم کرد. در Roschino، Fr. دیونیسیوس با تشویق تماشاگران زیادی روبرو شد.

برگزارکنندگان و نوازندگان امیدوارند که سنت اجرای چنین اجراهای موسیقایی در دیوارهای معبد در روشچینو و فراتر از آن قطعاً ادامه یابد و هر چه بیشتر مردم بتوانند زیبایی و هارمونی الهی را که موسیقی کلاسیک با آن پر شده است، احساس کنند.

اطلاعات ارائه شده توسط سرویس مطبوعاتی ارکستر “کلاسیک”