تئاتر اپرا و باله بوریات در حال تدارک اجرای یکصدمین سالگرد جمهوری است.

2023/05/17
این تولید بر اساس اسطوره های بوریات است.

در اولان اوده، روی صحنه تئاتر اپرا و باله، آخرین تمرینات نمایشی به نام «سرزمین ایمان» در حال انجام است. این بر اساس افسانه های بوریات است. تلاقی گذشته و آینده در تاریخ شخصیت ها موضوع اصلی اجرا شد. الکساندر ماسلیاکوف چند روز قبل از اولین نمایش از تمرین بازدید کرد.

یک راز واقعی در صحنه تئاتر اپرا و باله وجود دارد. یکی دیگر از تمرینات نمایش «سرزمین ایمان – بارگودژین توکم» در حال انجام است. شاید این نام به درستی ایده او را بیان می کند: ایمان ملت را محکم می کند. نویسنده به اشتراک گذاشت: “ایمان وجود دارد، فکر می کنم مردمی وجود خواهند داشت. اگر ایمان نباشد، مردمی وجود ندارند. من در مورد آن نوشتم. درست مانند عشق: بدون عشق، هیچ شخصی وجود ندارد، ادامه ای وجود ندارد.” از لیبرتو گنادی باشکویف.

روح عاشقان شخصیت های اصلی نمایشنامه هستند. آنها به دنیاهای مختلف سفر می کنند و حتی در یک تولد دوباره همدیگر را می شناسند. همه اینها با موسیقی خاصی همراه است. آناستازیا دروژینینا، آهنگساز، گفت: “ما با سازهای ملی، تکنوازی آوازی، گروه ها آزمایش کردیم، از درام های مختلف زیادی استفاده کردیم – ترکیب جالبی بود.”

همه کسانی که در تولید نقش دارند – و اینها هنرمندان، رانندگان صحنه، طراحان صحنه و لباس هستند – به معنای واقعی کلمه در دو هفته گذشته در تئاتر زندگی می کنند. نیکیتا دمیتریوسکی، طراح رقص، گفت: “اول از همه، این یک نمایش روشن، احساسی و دیدنی است که مردم را به گریه، فکر کردن، یافتن چیزی در خود وادار می کند.”

این نمایش برای صدمین سالگرد جمهوری با حمایت وزارت فرهنگ روسیه و بوریاتیا آماده می شود. اولین نمایش مورد انتظار در تاریخ 19 و 20 می انجام خواهد شد.

“Russia-K”

2023/05/17

یک جشنواره را در art-center.ru انتخاب کنید