تئاتر جدید جنگل را نجات می دهد

فرود برنامه ریزی شده در روز 40 درختچه کوتونیسترآ درخشاناو و مارپیچو vangutteس

در میان شرکت کنندگان در این اقدام هنرمندان تئاتر جدید: هنرمند ارجمند فدراسیون روسیه، ایفاگر نقش در نمایش های “آرتیست آرایش لوبیانسک” و “خسیس” اودوکیا ژرمانوا، پاول اوستینوف (نمایش های “صدای جاودانه”، “لورل”)، نیکیتا کاشوروف (اجراهای “آرتیست آرایشگر لوبیانسک”، “تاج تزار”، “لورل”)، گریگوری شاریکوف، آرسنی کریموف، ادوارد جوناس، سوفیا بورودیتسکایا، آرتور آخیکیان (بازیگر “آرتیست لوبیانسک”) و خواننده مشهور فولکلور تایسیا کراسنوپفتسوا

مشارکت در کمپین برای ما نمادین است: در سپتامبر 2022، تئاتر جدید در مرکز مسکو افتتاح شد، فضای فرهنگی جدیدی متولد شد. و اکنون ما “ریشه می کنیم” و بذرهای جدید را می کاریم. برای تیم ما خوشحالیم که در کمپینی با هدف حفظ طبیعت و مراقبت از سرزمین مادری خود شرکت می کنیم.“، – نظرات ماریا کوبلانوا، کارگردان تئاتر جدید.

“برای من بسیار مهم است که فرصتی برای کمک به توسعه اکولوژی ما وجود داشته باشد، زیرا هر گیاه این زندگی جدیدی است که مردم را به وجد می آورد و هوا را برای قرن ها پاک می کند. با چنین قدم های کوچکی است که همه آینده مشترک ما را توسعه می دهند.» یادداشت های پاول اوستینوف.

“درختی که او کاشته است از روح یک شخص می روید. دیگر نمی توان آن را ریشه کن کرد، Evdokia Germanova معتقد است.

این شهر یک اکوسیستم ساخته دست بشر است، نیازی به مراقبت کمتر از حیات وحش ندارد. سبز کردن پارک های شهری ابزاری برای حمایت از اکوسیستم شهرها و شهرک ها است. این نه تنها یک ارزش زیبایی شناختی است، بلکه از جذب گازهای گلخانه ای و هوای پاک نیز مراقبت می کند و مانعی طبیعی از سر و صدا و گرد و غبار ایجاد می کند. علاوه بر این، کاشت درختان و درختچه های جدید در پارک ها مصداق بارز مراقبت از فضای عمومی است، زمانی که نتایج کار برای سالیان متمادی حفظ می شود و به نمونه ای از نگرش مسئولانه نسبت به شهر تبدیل می شود.“، – نظرات موسس و مدیر عامل خدمات محیط زیست جنگل را نجات دهید» آندری خوروشیلوف.

اطلاعات و عکس ارائه شده است
سرویس مطبوعاتی تئاتر نو