تئاتر ماریینسکی به تور مسکو می رود

این جشنواره با یک کنسرت سمفونیک آغاز خواهد شد که در آن سمفونی لنینگراد شوستاکوویچ و دومین کنسرتو پیانو پروکوفیف (تکنواز – الکساندر کانتوروف) زیر نظر والری گرگیف اجرا می شود.

یکی از اتفاقات پر سر و صدا ، آغاز کار جدید Rodion Shchedrin با نام “ماجراهای یک میمون” بر اساس داستان میخائیل زوشچنکو است. نویسنده ژانر اثر جدید را به عنوان کنسرت برای یک راوی و سازهای انفرادی ، همراه با ارکستر زهی و تارپیشورد تعیین کرد. مجموعه سازها بی اهمیت نیستند: شیپور ، شاخ فرانسوی ، فلوت ، چنگ و طبل. آهنگساز تلاش خود را به همسرش ، بالرین بزرگ مایا پلیستسکایا ، که عاشق این داستان از زوشچنکو بود ، اختصاص می دهد. اولین نمایش در جشن 95 سالگی مایا میخائیلوونا برگزار می شود. Polina Malikova ، بازیگر تئاتر درام بولشوی Tovstonogov ، برای ایفای نقش خواننده دعوت شد.

در این جشنواره ، مسکوویت ها برای اولین بار سخنرانی صوفیه گوبیدیدولینا “درباره عشق و نفرت” را خواهند شنید (در یک نسخه مجلسی ، این اثر در پایتخت تحت عنوان “یک نماز ساده” در سال 2016 اجرا شد). گوبایدولینا لیبرتو روسیه و آلمان را بر اساس منابع مختلفی از جمله کتاب دعا و کتاب مقدس ایجاد کرد. اولین بار کار در Mariinsky در سال 2018 انجام شد.

والری گرگیف شامل آثاری از ایگور استراوینسکی در برنامه های شب های سمفونیک بود: “آیین بهار” و “آواز تشییع جنازه” اجرا می شود ، همچنین کنسرت برای ارکستر زهی در D. برنده مسابقه. چایکوفسکی 2019 مائو فوجیتا – چهارم. علاوه بر این ، نیکولای لوگانسکی در جشنواره اجرا خواهد کرد. وی کنسرتو شماره 20 پیانو موتزارت را اجرا خواهد کرد.

کل شب به گروه تئاتر استرادیواری (Stradivari) اختصاص داشت ، به رهبری مستر کنسرت ارکستر فیلارمونیک مونیخ ، لورنز نستوریکا-گرشوویچی. این برنامه از آثاری از فاوره ، دبوسی ، شوبرت و استراوینسکی تشکیل شده است.

پوستر اپرا این جشنواره شامل “محکومیت فاوست” برلیوز است. اکاترینا سمنچوک (مارگاریتا) ، ایلدر عبدرازاکوف (مفیستوفل) و الکساندر میخائیلوف (فاوست) در اجرای کنسرت شرکت خواهند کرد.

گروه باله نیز به مسکو می آیند. در این جشنواره باله هایی از الکسی راتمانسکی ، برنامه ای که اخیراً توسط تئاتر خریداری شده و با اکران هفت سوناتا در سپتامبر امسال و بازگشت به رپرتوار Pierrot Lunar و Concerto DCSH شکل گرفته است ، نمایش داده می شود. در مرکز عصر – “Pierrot of the Moon” ، یک باله “منحط” برای سه رقصنده و یک بالرین برای چرخه مجلسی معروف توسط آرنولد شوئنبرگ (ویکتوریا ترشکینا نقش کلمباین را بازی می کند ، و یولیا ماتوچکینا نقش Sprechgesang را بازی می کند). باله “Daphnis and Chloe” ساخته ولادیمیر وارناوا با موسیقی موریس راول نیز نمایش داده می شود. هنرمندان در آن پابرهنه می رقصند و به جای اینکه یک داستان باستانی درباره چوپان ها پخش کنند ، از بیننده دعوت می شود تا در مورد اینکه آیا یک فرد وحدت ایدئلی با جهان برای فرد امروز قابل دسترسی است ، تأمل کند. هر دو عصر توسط والری گرگیف انجام می شد.