تئاتر هنری چخوف مسکو در نظر دارد به همکاری با دانیلا کوزلوفسکی ادامه دهد

سر و صدایی که به دلیل بازیگر محبوب دانیلا کوزلوفسکی که کنستانتین خابنسکی ظاهراً او را از نمایشنامه “نسل موگلی” و حتی از نقش بالو حذف کرده است ، به وجود آمد ، معلوم شد که فقط سر و صدا از ابتدا بوده است.

وادیم ورنیک، رئیس مرکز رسانه تئاتر هنر، به MK گفت: “من نمی فهمم چه کسی و چرا این موج را بلند کرد.” – تکرار می کنم که در 16 آوریل و 14 مه دانیلا کوزلوفسکی نباید در موگلی بازی کند که اتفاقاً مدت زیادی در آن کار کرده است.

به گفته ورنیک، تاریخ ها و بازیگران تئاتر برای مدت طولانی تنظیم شده است، هنرمندان مشغله خود را می دانند و این شایعه را یک داستان بیهوده می نامند.

رهبری تئاتر هنر مسکو در شخص کنستانتین خابنسکی در نظر دارد به همکاری با دانیلا کوزلوفسکی در پروژه “نسل موگلی” ادامه دهد.

اما این واقعیت که تیمور رودریگز خواننده برای اولین بار در این اجرا روی صحنه تئاتر هنر مسکو ظاهر می شود حقیقت محض است.

اگرچه او بیش از یک بار در سالن های دیگر نقش بالو را بازی کرده است. اما تئاتر هنری مسکو تئاتر هنری مسکو است و برای هر هنرمندی این نام باعث هیبت می شود. جای تعجب نیست که ستاره های هالیوود وقتی به مسکو می آمدند، مثلاً برای یک جشنواره فیلم، اول از همه درخواست می کردند که آنها را به تئاتر هنری مسکو ببرند، جایی که روی صحنه زانو زدند و او را بوسیدند.

یادآوری می کنم که نمایش «نسل موگلی» متولد سال 2014 است و پیش از این در شهرهای مختلف روسیه به نمایش درآمد. از سال 2021 در مسکو از سر گرفته شد و در سال 2022 به اجرای رپرتوار تئاتر هنر مسکو تبدیل شد. بیش از 120 هنرمند جوان در نسل موگلی شرکت می کنند و با آنها کنستانتین خابنسکی، پولینا گاگارینا، دانیلا کوزلوفسکی، کاترینا شپیتسا و هنرمندان تئاتر هنری چخوف مسکو روی صحنه می روند.