تاجیکستان میزبان تمرینات مشترک نظامی تاجیکستان و روسیه است – اوستا

تاجیکستان میزبان تمرینات نظامی مشترک تاجیکستان و روسیه است

25 نوامبر 2020 ، ساعت 10:04

09اوستا. Tj | 20/11/25 | سربازان پایگاه نظامی 201 روسیه و واحدهای نیروهای مسلح جمهوری تاجیکستان در یکی از مراحل رزمایش روسیه و تاجیکستان در محل آموزش سامبولی ، اقدامات مشترک تاکتیکی و انهدام دشمن شبیه سازی شده را در یک خط شناسایی-آتش و شناسایی-حمله با استفاده از توپخانه انجام دادند.

به گفته سرویس مطبوعاتی منطقه نظامی مرکزی ، طبق مفهوم طراحی ، خدمه هواپیماهای بدون سرنشین Orlan-10 با همکاری واحدهای شناسایی ، زمین را زیر نظر گرفتند.

در حین مشاهده ، یک موفقیت مسلح غیرقانونی در مرز کشف شد ، مختصات آن بلافاصله به پست فرماندهی واحد این گروه منتقل شد.

در نتیجه ، تصمیم بر این شد که با استفاده همزمان از خمپاره های “Sani” ، هویتزرهای خودران “Gvozdika” و یک جفت بالگرد Mi-24 “دشمن” در یک کانتور نابود شود.

انهدام گروه های پراکنده دشمن شبیه سازی شده توسط زیرواحدهای تفنگ موتوری و با پشتیبانی نفربرهای زرهی BTR-82A انجام شد.

کنترل با کمک مجتمع شناسایی ، کنترل و ارتباطات “Strelets” انجام شد که با شناسایی ، رصد ، هدف گیری ، هدف قرار دادن ، رادار و هواپیماهای بدون سرنشین واسط است.

در مجموع ، بیش از 700 پرسنل نظامی در این تمرین در محل آموزش سامبولی شرکت کردند ، بیش از 100 واحد تجهیزات نظامی در آن شرکت داشتند.

در تمرین مشترک ، که از 20 تا 28 نوامبر برگزار می شود ، بیش از 3 هزار نفر از پرسنل نظامی روسیه از طرف روسیه و همچنین بیش از 550 قطعه سلاح ، تجهیزات نظامی و ویژه از جمله ماشین های جنگی پیاده نظام BMP-2M ، نفربرهای زرهی BTR- و 82A ، BTR-80 ، سیستم های موشکی پرتاب چندگانه “Grad” و “Uragan” ، هویتزرهای خودران “Gvozdika” و “Akatsiya”.