تایل ورقی مولتی استایل طلایی (4) – بازرگانی مانیا آریا نما

از این لایه می توان برای خط کشی و مشخص نمودن محل برش نیز استفاده نمود. محصولات مولتی استایل از انعطاف پذیری شدید آنها مشخص شده و بنابراین برای کاربردهای تزئینی ، برش لیزری و حکاکی بسیار مناسب هستند و قیمت ورق های مولتی استایل مناسب تر از پلکسی می باشد.

شفافیت بالا ، انتقال عالی نور تا 92 درصد و انعطاف پذیری بی نظیر از دیگر مواردی به شمار می روند که سبب برتری پلکس های ترانسپارنت می شوند. براساس این امر زیبایی چشمگیر این ورق ها سبب شده است تا بتوانند در سراسر دنیا طرفداران زیادی به دست اورده و به طور وسعی توسط صنایع مختلفی مورد استفاده قرار گیرند. از دیگر ویژگی های ورق مولتی استایل سرعت بالای تولید آن ها و همچنین مقاومت خوب در مقابل رطوبت است. جنس این نوع پلاستیک را پلی کربنات تشکیل داده است که بسیار شفاف است می توان گفت که از نوع پلینر است.

بعد از نصب کامل مولتی استایل در مرحله پایانی روکش نایلونی محافظ از روی آن جدا می شود. به ورق های لایه طرح روکش دار که از جنس پلاستیک ساخته شده اند و جنسی شبیه به فلز دارند ورق های مولتی استایل می گویند از ورق های مولتی استیال به دلیل مقاومت بالا در بخش پوشش دهی سطح استفاده می کنند. پلکسی گلاس به پلاستیک هایی گفته می شود که ظاهر بسیار شفاف دارند طوری که به نظر شبیه شیشه است . پروفیل هایی نیز در قالب رنگ های زمینه اصلی ورق ها، به صورت یک طرفه، دو طرفه و زاویه دار ارائه می شود.ورق های مولتی استایل نباید در محیط هایی که در تماس با آب هستند یا در سطوحی که در معرض تابش مستقیم نور خورشید و دماهای بالاتر از 60 درجه سانتی گراد قرار دارند مورد استفاده قرار گیرند.

پس با توجه به نیاز و کاربرد مورد نظر شما راه حل های متفاوتی وجود دارد تا اطرافتان را به یک محیط زیبا تبدیل کنید. زمانی که فرآیند حکاکی بر روی یک انجام میشود، سطح مورد نظر با توجه به جنس روکش، تغییر رنگ میدهد. این قاعده که همه ما زیبایی ها را دوست داریم و به دنبال دست یابی به این مجموعه زیبایی ها هستیم غیرقابل انکار است. هدف بعدی ما از ارائه این نوشتار آشنایی شما با مجموعه کاربردهای بی نظیر ورق های ترانسپارنت می باشد تا به این طریق به اطلاعات لازم دست یافته و بدانید در چه مواردی می توانید این نوع ورق ها را مورد استفاده قرار دهید.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت مولتی استایل حکاکی.