“تعمیر” ، کمبود آب “،” رشد مصرف “- پس دلیل قطع برق چیست؟ – اوستا

“تعمیر” ، کمبود آب “،” رشد مصرف “- پس دلیل قطع برق چیست؟

4 دسامبر 2020 ، ساعت 12:29

اوستا. Tj | 04.12.2020 | “کار تعمیر” ، “کمبود آب” ، “رشد مصرف برق”. در تاجیکستان ، آنها هنوز نمی توانند دلایل قطع منظم برق در طول روز در مناطق کشور را توضیح دهند.

هلدینگ انرژی دولتی بارکی توجیک ، تامین کننده اصلی برق ، بیانیه روشنی در مورد وضعیت که تقریباً یک ماه و نیم است در جریان است ، صادر نکرده است. پس از همه اینها ، محدودیتی در نظر گرفته شده است یا دلیل آن متفاوت است و وقتی وضعیت تأمین انرژی به حالت عادی برگردد ، اینها اصلی ترین موضوعاتی است که مصرف کنندگان را نگران می کند.

روز گذشته در منطقه خاتلون ، جلسه ستاد جمهوریخواهان در زمینه آمادگی برای دوره پاییز و زمستان با مشارکت معاون نخست وزیر Usmonali Usmonzoda برگزار شد.

در این جلسه ، Usmonali Usmonzoda و رئیس منطقه Khatlon ، Kurbon Hakimzoda ، نظرات خود را در مورد استفاده موثر و منطقی از برق در دوره پاییز و زمستان بیان کردند.

به طور خاص ، اشاره شد که به دلیل کمبود آب در مخازن نیروگاه های برق آبی ، رشد جمعیت و استفاده بیش از حد از برق ، نیاز به برق در کشور افزایش یافته است.

مقامات از مردم خواستند فرهنگ استفاده از برق را رعایت کنند ، از وسایل گرمایشی برقی بی جهت استفاده نکنند و قبض های برق را به موقع پرداخت کنند.

کمبود آب به عنوان دلیل قطع برق فعلی مصرف کنندگان در مناطق روستایی قبلاً به گوش رسیده بود ، اما اخیراً بارکی توجیک این وضعیت را با “کار تعمیر و مرمت” مرتبط دانست و اطمینان داد که به محض اتمام این کارها ، منبع برق عادی خواهد شد.

اما زمان شروع چنین “ایدئلی” مشخص نشده است و برق خانه های ساکنان کشور همچنان قطع است.