تفاوت ژنیکوماستی با چربی

تفاوت ژنیکوماستی با چربی چیست؟

ژنیکوماستی معمولاً بعد از 45 تا 50 سالگی رخ می دهد. آیا شرایط واضح است تا بیمار خودش تشخیص دهد یا به آن مشکوک شود؟ از طرفی اگر ژنیکوماستی قدیمی و طولانی باشد قوام سینه سفت است و اگر بعد از 30-25 سالگی به طور ناگهانی ایجاد شود و سیر سریع داشته باشد و توده سینه سفت باشد مشکوک به بدخیم است یا ترشح می شود و جدی گرفته می شود.

به گفته الو جراح ژنیکوماستی اغلب دوطرفه و گاهی یک طرفه است.آیا علل دیگری برای ژنیکوماستی وجود دارد؟ آیا ژنیکوماستی برای فرد خطرناک است؟ این بیماری توسط متخصص تشخیص داده می شود نه بیمار، اما برخی ویژگی ها می تواند بیماران را راهنمایی کند، به عنوان مثال، اگر ژنیکوماستی دردناک باشد یا سینه ها دردناک شوند، این نشانه شادابی و رشد سریع سینه است.

اگر فیزیولوژیک و خفیف باشد، خیر! ژنیکوماستی یک پدیده آسان و ترک است یعنی هم ساده و هم طبیعی (فیزیولوژیک) است و نیازی به درمان ندارد و می تواند نشانه جدی بیماری صعب العلاج باشد، ژنیکوماستی در چه مواردی فیزیولوژیک (طبیعی) است؟

ژنیکوماستی دقیقا به چه معناست؟

بنابراین، در این مقاله قصد داریم تفاوت بین ژنیکوماستی کاذب و ژنیکوماستی را بررسی کنیم. برخی از حدس و گمان ها تأثیر برخی غذاها را بر ژنیکوماستی نشان می دهد که در ادامه به تفصیل به آن خواهیم پرداخت. این غذاها شامل ماهی آزاد و ماهی تن، غذاهای غنی از آنتی اکسیدان ها مانند سبزیجات سبز برگ، انواع توت ها، مرکبات و حبوبات است.

تفاوت ژنیکوماستی با چربی در مردان

بدیهی است که علل ژنیکوماستی شامل فهرست بلندبالایی از بیماری ها و داروها می باشد که همگی از حوصله این بحث خارج هستند، به عنوان مثال داروها 20 درصد، هیپوگنادیسم اولیه بیضه 10 درصد، تومورهای بیضه یا آدرنال (قبلاً در کودکان رایج بود). مقاومت به آندروژن (TFTS یا مردان دوجنسگرا)، سیروز کبدی و اعتیاد الکل، نارسایی مزمن کلیه، فشار خون مادرزادی آدرنال، تومور ترشح کننده هورمون های جنسی، پرکاری تیروئید، ضد تیروئید،کم کاری تیروئید , در سایر موارد علت ژنیکوماستی پیدا نمی شود.

چه داروهایی می تواند باعث ژنیکوماستی شود؟

از کاربردهای پزشکی این گیاه می توان به درمان سندرم استرس پیش از قاعدگی (PMS) و کاهش درد قفسه سینه اشاره کرد.

اما ژنیکوماستی کاذب که بعد از 40 سالگی رخ می دهد، به طور طبیعی قابل درمان نیست و نیاز به جراحی توسط یک متخصص پزشکی واجد شرایط دارد. اگر شما یا دیگران دچار ژنیکوماستی کاذب هستید، اطلاعات را تا انتهای مقاله دنبال کنید تا این عارضه را به طور کامل درک کنید. به گفته مد گیگ خبر موضوع ژنیکوماستی و کاذب ژنیکوماستی این است که ژنیکوماستی در اثر ترشح غیرطبیعی هورمون های استروژن و تستوسترون ایجاد می شود و پس از نوجوانی خود به خود برطرف می شود.

هورمون های تستوسترون و استروژن ایجاد و حفظ صفات مردانه را در زنان و مردان کنترل می کنند. گاگل به افزایش کاهش استروژن در مردان و درمان ژنیکوماستی و افزایش ترشح هورمون مردانه تستوسترون کمک می کند. تغییر استروژن و افزایش آن یکی از علل ژنیکوماستی است. همچنین در صورت وجود اضافه وزن، بافت چربی افزایش یافته است که به نوبه خود باعث بزرگ شدن سینه های مردان می شود.

ژنیکوماستی وضعیتی است که در آن سینه‌های مرد به دلیل رشد غیرطبیعی بافت‌های داخل غدد پستانی بزرگ و زنانه به نظر می‌رسند. علاوه بر این داروهایی مانند تاموکسیفن (ضد استروژن) یا آناستروزول یا تتروزول (آنتی آروماتاز) عملاً تأثیر قابل توجهی در کاهش سایز سینه ندارند اما می توانند از بزرگ شدن آن جلوگیری کنند.اسامی مختلفی تبلیغ می شود که اصلا توصیه نمی شود. . در صورت نیاز به درمان دارویی باید پس از معاینه کامل بیمار توسط متخصص غدد تجویز شود.

اقدامات غیر دارویی و ترمیمی تا چه حد موثر و ضروری است؟

نمی توان آن را با بیماری دیگری اشتباه گرفت، به شرطی که شرح حال و معاینه کامل در پرونده بیمار وجود داشته باشد. سوتین بیمار باید برداشته شود، اما لباس زیر بیمار باید تنگ باشد. این داروها از جمله آنها هستند کدام داروها به دلیل ژنیکوماستی شایع تر هستند؟ مصرف مکرر ماری جوانا، برخی داروها و عدم تعادل هورمونی مقصر هستند. این حالت معمولا پس از مصرف دارو مشاهده می شود.

 

جراحی ژنیکوماستی چیست
جراحی ژنیکوماستی چگونه انجام میشود
جراحی ژنیکوماستی با بیمه
جراحی باز ژنیکوماستی
جراحی بیماری ژنیکوماستی
برای جراحی ژنیکوماستی به چه دکتری مراجعه کنیم
جراح پلاستیک ژنیکوماستی
هزینه جراحی پلاستیک ژنیکوماستی
فوق تخصص جراحی پلاستیک ژنیکوماستی
جراحی ژنیکوماستی تهران
جراحی ژنیکوماستی در تهران
هزینه جراحی ژنیکوماستی تهران
تجربه جراحی ژنیکوماستی
هزینه جراحی ژنیکوماستی چقدر است ؟
چگونگی جراحی ژنیکوماستی
جراح خوب ژنیکوماستی
خطرات جراحی ژنیکوماستی
روش جراحی ژنیکوماستی
روشهای جراحی ژنیکوماستی
جراحی زیبایی ژنیکوماستی
جراح عمومی ژنیکوماستی
عمل جراحی ژنیکوماستی
عوارض جراحی ژنیکوماستی
عمل جراحی ژنیکوماستی اپارات
عمل جراحی ژنیکوماستی با لیزر
عکس جراحی ژنیکوماستی
جراحی ژنیکوماستی فیلم
قیمت جراحی ژنیکوماستی
کلینیک جراحی ژنیکوماستی
گن جراحی ژنیکوماستی
جراحی لیپوماتیک ژنیکوماستی
جراحی ژنیکوماستی مردان
متخصص جراحی ژنیکوماستی
مرکز جراحی ژنیکوماستی
نحوه جراحی ژنیکوماستی
جراحی های ژنیکوماستی
هزینه جراحی ژنیکوماستی
هزینه ی جراحی ژنیکوماستی