“تلویزیون هندوانه” با کانال های تلویزیونی جدید – اوستا – پر شده است

“تلویزیون هندوانه” با کانال های تلویزیونی جدید پر شد

7 دسامبر 2020 ، ساعت 15:07

03اوستا. Tj | 07.12.2020 | MegaFon تاجیکستان لیستی از کانال های تلویزیونی را که در دسترس کاربران برنامه محبوب Arbuz TV است ، گسترش داده است. این موارد مورد علاقه طرفداران فیلم ، موسیقی ، برنامه های آموزشی قرار خواهند گرفت و به صورت خودکار در دسترس هستند – نیازی نیست که آنها را خودتان متصل کرده یا برنامه را به روز کنید.

“تلویزیون هندوانه” یک برنامه محبوب است که کاربران با فیلم ها و مجموعه های تلویزیونی مورد علاقه خود ، پخش های ورزشی ، کارتون به ده ها بهترین کانال تلویزیونی دسترسی دارند. این برنامه بر روی تلفن های هوشمند و تبلت های دارای سیستم عامل های Android و iOS کار می کند. هزینه خدمات روزانه 1.20 سامونی است.

“شاید ما چنین سرویسی نداریم که در جهت منافع مشترکین مدرن نشود. این نیز “تلویزیون هندوانه” است. با در نظر گرفتن خواسته های کاربران ، لیست را گسترش داده و هجده کانال دیگر برای کل خانواده اضافه کرده ایم. اینها “Living Planet” ، “Russian Detective” ، “Russian Bestseller” ، “2X2” ، “BRIDGE TV HITS” ، “BRIDGE TV CLASSIC” ، “DTX” ، “MTV 80s” و کانال تلویزیونی “360 °” ، “UFC TV” هستند. “،” Dom Kino Premium HD “،” Izvestia “،” ParamountChannel “،” Fightbox “،” Hunting and Fishing “،” STS Kids “،” TNT Music “،” Bridge TV “. قیمت خدمات بدون تغییر است. به هر حال ، شما می توانید تلویزیون هندوانه را بر روی دستگاه تلفن همراه خود و در روزهای خاصی متصل کنید – به عنوان مثال ، در آخر هفته ها یا در روزهای بزرگ ورزشی ، “توضیح می دهد جمشید بوبولیف ، مدیر تجاری MegaFon تاجیکستان.

برای استفاده از این سرویس ، مشترک باید برنامه تلفن همراه “Watermelon TV” را در PlayMarket یا AppStore بارگیری کرده و ورود و رمز ورود دریافت شده در پیام کوتاه را در پنجره مجوز وارد کنید. گذرواژه و ورود به سیستم فقط در یک دستگاه مشترک معتبر است. دستور USSD برای اتصال بسته “Watermelon TV – Daily” – * 808 # ، برای قطع اتصال – * 808 * 0 #. هنگام استفاده از برنامه تلفن همراه Arbuz TV و تماشای کانال ها ، ترافیک انتقال داده رایگان است و هزینه آن از بسته های اینترنتی متصل شده توسط مشترک دریافت نمی شود.