جزئیات خرید و خرید ماشین اصلاح جیمی Gm-2600 اصل.

شارژ کامل ماشین اصلاح 3 تا 4 ساعت طول می کشد و با شارژ فوق العاده بالای آن می توانید تا 5 ساعت به طور مداوم از آن استفاده کنید. طراحی زیبا و ارگونومیک آن به شما این امکان را می دهد که آن را در هر مکانی همراه خود ببرید و هر زمان که دوست دارید از آن استفاده کنید. یک برس تمیز کننده، روغن، آداپتور و 4 شانه همراه این محصول می باشد. علاوه بر این، ماشین های اصلاح جیمی را می توان با سرعت دلخواه شما تنظیم کرد. معرفی ماشین اصلاح جیمی که به شما امکان رهایی از آرایشگاه ها را می دهد و می توانید ماشین اصلاح جیمی را با قیمتی مناسب و بهترین کیفیت در سایت مرکز سایان تهیه کنید.

ماشین اصلاح جیمی جی ام 831 دارای باتری لیتیوم یونی قابل شارژ است. سری ماشین اصلاح به شکل یک تریمر که از دو تیغه فولادی کشویی که روی هم قرار گرفته اند، تولید می شود. فاصله بین دو تیغه طول اصلاح را تعیین می کند. ماشین اصلاح جیمی دارای فناوری نشانگر اندازه اصلاح با حداقل اندازه اصلاح 13 میلی متر است. باتری به 9 ساعت شارژ کامل نیاز دارد و 60 دقیقه شارژ می شود. برای افزایش طول عمر تیغه ها، پس از هر بار استفاده، تکه های مو را با برس برس بزنید و تیغه ها را با روغن موجود روغن کاری کنید. دارای چهار سری پلاستیکی برای پیرایش در سایزهای 12،34.

برای انجام کارهای اصلاحی منظم مانند اصلاح، کوتاه کردن و کوتاه کردن یقه، یک آرایشگر باید یک ماشین اصلاح با کیفیت و حجم دهنده نیز داشته باشد. ماشین اصلاح جیمی 6128 به عنوان یکی از محصولات شرکت جیمی موجود می باشد. شرکت جیمی به عنوان یک برند متخصص در نظافت و لوازم برقی یکی از قدیمی ترین و با تجربه ترین شرکت هاست. می توانید از این ماشین اصلاح در منزل یا سالن زیبایی استفاده کنید. در ادامه به ویژگی های آنها می پردازیم. اصلاح سر، صورت و بدن با این ماشین اصلاح امکان پذیر است.

ریش تراش های دیواری، ریش تراش جیمی و ریش تراش های قهوه ای نیز به خوبی شناخته شده اند. به طور کلی ماشین اصلاح با تیغه های چرخشی بیضی شکل است.یک اصلاح صاف و تمیز ایجاد می کند. این دستگاه می تواند صورت را در همه جهات اصلاح کند. این مدل ها در نتیجه دقت بالایی که دارند تا مدت ها شما را از اصلاح جلوگیری می کنند. تیغ های چرخشی نیز بسیار بی صدا هستند. برای افرادی که موهای بلند دارند، تیغ های ورقه ای انتخاب خوبی نیستند.آنها برای اصلاح موهای کوتاه مناسب هستند.

باتری قابل شارژ ریش تراش را می توان در 1 ساعت و تا 45 دقیقه شارژ کرد. پس از اصلاح می توانید تیغه زیر شیر آب را پس از قرار دادن زیر شیر با قابلیت لرزش تمیز کنید. برای اصلاح خط ریش و چینش ریش و سبیل می توانید از خط زن متصل به پشت دستگاه استفاده کنید. ماشین اصلاح با این مجموعه ویژگی همچنین دارای قفل مسافرتی، ولتاژ جهانی، کیسه ذخیره سازی، درب محافظ، تیغه، روغن و برس مو می باشد. ماشین اصلاح صورت جیمی یک سری حرفه ای با سه مدل مختلف است.

شارژ دستگاه به 4 ساعت زمان نیاز دارد، سپس می توانید به مدت 4 ساعت از آن استفاده کنید. همچنین لازم به ذکر است که جیمی شیور دارای یک چراغ نشانگر شارژ در پایین بدنه است که وضعیت باتری دستگاه را نشان می دهد. یک باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 2000 میلی آمپر ساعت در ماشین اصلاح گنجانده شده است. توان آن 3 وات است. امروزه مردان از مجموعه ای از روش ها استفاده می کنند تا خود را مرتب و مرتب نگه دارند. می توانید از ماشین اصلاح به عنوان یکی از این روش ها استفاده کنید. ماشین های اصلاح GEMY GM-848 دارای ویژگی هایی هستند که آنها را برای اصلاح سر و صورت شما عالی می کند.

KM885 از ماشین های اصلاح حیوانات کیمی یک دستگاه حرفه ای و با کیفیت برای کوتاه کردن انواع موی حیوانات مانند گربه و سگ و همچنین اسب و گاو می باشد. طراحی ارگونومیک بدنه و همچنین سیم 2 متری کار با دستگاه را بسیار آسان کرده است. از آنجایی که بدنه ماشین اصلاح از پلاستیک آبکاری قوی ساخته شده است، تیغه آن تیتانیوم پیشرفته و بسیار بادوام است. ماشین های اصلاح حیوانات حرفه ای کیمی به صورت برقی کار می کنند و هرگز نباید با آب تماس داشته باشند.

تکنولوژی برش مستقیم این ماشین اصلاح موها را با حاشیه مشخصی اصلاح می کند. این ماشین اصلاح شامل 7 شانه است که امکان تراشیدن و مرتب شدن موهای سر و صورت از 02 تا 9 میلی متر را فراهم می کند. از 02 تا 15 میلی متر می توانید موهای سر و صورت خود را با این دستگاه کوتاه کنید. سیم آن به آن متصل می شود، بنابراین نمی توان آن را دوباره شارژ کرد.این یکی از معایب استفاده از آن است. قیمت ماشین اصلاح جیمی 6005 این حال، این یکی از جنبه های مفید دستگاه است، زیرا همیشه می توانید یک دستگاه کاملا شارژ شده در آرایشگاه داشته باشید. بعد از هر بار اصلاح، GM-830 را می توان با برس و روغن موجود تمیز و روغن کاری کرد. همراه با سری اصلی این ماشین اصلاح با دو سری دیگر عرضه می شود که برای ایجاد خط ریش و خط سبیل و همچنین خط گردن و سایه زدن استفاده می شود.