جزئیات مرگ مدیر سابق تئاتر یرمولوا مارک گورویچ مشخص شد

زن گفت که او فقط چند ساعت منتظر او نبود

دو روز پیش، مارک گورویچ، بازیگر برجسته تئاتر درگذشت. مرگ او برای کسانی که او را می شناختند غافلگیر کننده بود. مدیر طولانی مدت تئاتر. یرمولوا و سپس معاون تئاتر طنز بی سر و صدا درگذشت ، گویی نمی خواست کسی را مزاحم کند. و تنها اکنون جزئیات مرگ او مشخص شده است.

مارک گورویچ یک چهره برجسته در سپاه کارگردان در مسکو بود – فعال، پرانرژی، اما در عین حال همیشه نرم، دوستانه و باهوش. کارکنان تئاتر یرمولوا که سالها در کنار ولادیمیر آندریف بود، هنوز از او به گرمی یاد می کنند. اما با ورود اولگ منشیکوف به تئاتر در Tverskaya ، گورویچ مجبور به ترک شد – تعداد کمی از افراد تیم Andreevsky با رهبری جدید به خوبی کار کردند. او به تئاتر طنز نقل مکان کرد و سال ها در آنجا کار کرد، ابتدا زیر نظر الکساندر شیرویندت و کارگردانی ممد آگایف، و در سال های اخیر در تیم سرگئی گازاروف به عنوان معاون تئاتر آکادمیک.

همسر مارک گورویچ، تاتیانا، به MK گفت که شوهرش در تعطیلات است. هیچ چیز مشکلی را پیش بینی نمی کرد ، اگرچه ، به گفته او ، اخیراً به نوعی ضعیف شده بود و برای او غیرعادی انفعال نشان داد.

من شروع به شنیدن از او کردم که روحیه ای وجود ندارد، او چیزی نمی خواهد. دو روز پیش بدون او به ویلا رفتم و مارک در خانه ماند – تاتیانا در میان اشک می گوید. من ماشین ندارم، برای همین خیلی طول کشید تا به آنجا برسم. وقتی به خانه برگشتم ، او قبلاً … همانطور که پزشکان گفتند ، او چند ساعت منتظر من نبود. مرگ او آسان بود.

وداع با مارک گورویچ 1 ژوئن ساعت 12:00 در تئاتر ساتر برگزار می شود. سپس سوزاندن. بعداً ، کوزه در قبر خانوادگی در گورستان میتینسکی ، جایی که پسرش دفن شده است ، دفن می شود.