جشنواره بین المللی موسیقی روسیه که به کار A.P. Chekhov اختصاص یافته بود ، به سپتامبر 2021 موکول شد.

کریستینا آووگادرو و ایرینا ولکووا در افتتاحیه اولین جشنواره بین المللی موسیقی روسیه در نوارا (ایتالیا) 2018 تئاتر فرجان

با توجه به شرایط اپیدمیولوژیک فعلی ، تصمیم گرفتیم شروع جشنواره را به سپتامبر 2021 موکول کنیم، – رئیس و سازمان دهنده جشنواره ایرینا ولکووا می گوید ، – ما قصد داریم برنامه امسال را حفظ کنیم. پاییز سال آینده ، تکنوازانی از مسکو اپرای یک بازی را که به ندرت توسط N.A اجرا می شود ، به مخاطبان ایتالیایی ارائه می دهند. “Kashchei the Immortal” ساخته ریمسکی-کورساکف و سورپرایز موسیقی جشنواره اولین نمایش اپرا توسط پیترو کانگیانو آهنگساز معاصر ایتالیایی خواهد بود که براساس داستان A.P. “درام در شکار” چخوف که در آن قسمت های اصلی توسط خوانندگان اپرای روسی اجرا می شود. این یک پروژه مشارکتی منحصر به فرد است که دارای گروه کر ایتالیایی است اسکولا گیاه کانتوروم سان گریگوریو مگنو… موسیقی مجلسی روسی در برنامه نمایشی “شبهای موسیقی در خانه چخوف” ارائه خواهد شد

همچنین ، در صحنه تئاتر فرادژان در چارچوب جشنواره ، گروه های نمایشی ایتالیایی دو نمایش نمایشی را بر اساس آثار A.P. Chekhov “Platonov” و “The Cherry Garden” به نمایش می گذارند.

نمایشگاهی از تصاویر آثار A.P. چخوف ، ساخته شده توسط هنرمندان روس ، کنفرانس “چخوف و ایتالیا” ، که توسط مدیر کتابخانه برگزار می شود. A.P. چخووا النا پاخوموا به همراه کتابخانه مرکزی شهر نوارا ، موزه تاریخی و مرکز فرهنگی شهر نوارا.

اولین جشنواره بین المللی موسیقی روسیه در سال 2018 در نوارا برگزار شد و یک موفقیت خارق العاده بود. مخاطبان ایتالیایی با شنیدن اجراهای بسیار حرفه ای آنها از آثار آهنگسازان روسی ، با شور و شوق از موسیقی دانان و خوانندگان روسیه استقبال کردند. تصمیم گرفته شد هر دو سال یکبار جشنواره برگزار شود و دامنه آن گسترش یابد.

اولین جشنواره بین المللی موسیقی روسیه

در چارچوب جشنواره بین المللی موسیقی و ادبیات روسیه ، در 28 نوامبر ، موزیکال کلوندایک پخش مستقیم خود را با برگزارکنندگان و شرکت کنندگان جشنواره برگزار می کند.

مهمانان ما:

  • ایرینا ولکووا خواننده اپرا ، نویسنده پروژه “گفتگوی اپرا روسیه-ایتالیا” است. مشترک المنافع فرهنگهای بزرگ »، برگزار کننده و مدیر جشنواره بین المللی موسیقی و ادبیات روسیه در ایتالیا در شهر نوارا.
  • النا پاخومووا – مدیر کتابخانه. A.P. مitutionسسه بودجه ایالتی چخوف از شهر مسکو “TsBS TsAO” ، برگزار کننده و شرکت کننده در جشنواره بین المللی موسیقی و ادبیات روسیه.
  • اولگا دوبریدینا (سوپرانو) – شرکت کننده در جشنواره بین المللی موسیقی و ادبیات روسیه.
  • Ekaterina Bakanova (سوپرانو) – شرکت کننده در جشنواره موسیقی و ادبیات روسیه.

برنامه پخش را در وب سایت ما و در گروه VK دنبال کنید.

اطلاعات ارائه شده توسط سرویس مطبوعاتی
جشنواره بین المللی موسیقی روسیه