جشنواره جمهوری – مسابقه “پرستو-2023” نتایج خود را خلاصه کرد – اخبار تاجیکستان

به گزارش سرویس مطبوعاتی وزارت فرهنگ تاجیکستان، در تاریخ 4 مه سال جاری، مراسم اختتامیه جشنواره-مسابقه جمهوری‌خواه تئاترهای حرفه‌ای “پرستو-2023” در تئاتر دولتی آکادمیک اپرا و باله تاجیکستان به نام صدرالدین عینی برگزار شد. .

مراسم اهدای جوایز و اهدای جوایز با حضور امامعلی نصری‌الدین‌زاده، دستیار رئیس‌جمهور جمهوری تاجیکستان در امور توسعه اجتماعی و روابط عمومی، وزیر فرهنگ تاجیکستان، دولت‌زاده زلفیا دولت، رئیس کمیته تلویزیون و رادیو زیر نظر دولت برگزار شد. از جمهوری تاجیکستان، نورالدین سعید، رئیس امور جوانان و ورزش در دولت جمهوری تاجیکستان، عبدالله رحمان زاده، معاون رئیس حزب دموکراتیک خلق تاجیکستان، خیرینیسو یوسفی، نمایندگان فرهنگ و هنر این کشور.

جایزه بزرگ جشنواره-مسابقه جمهوری خواه “پرستو-2023” به تئاتر دولتی روسی تاجیکستان به نام وی. مایاکوفسکی برای نمایش “استاد و مارگاریتا” بر اساس رمانی به همین نام از میخائیل بولگاکف به کارگردانی اعطا شد. خورشید مصطفوف.

در نامزدی “بهترین اجرا” مقام اول به تئاتر درام آکادمیک دولتی تاجیکستان به نام ابولقاسم لاخوتی با نمایش “ابر سفید چنگیزخان” بر اساس داستانی به همین نام از چنگیز آیتماتوف به کارگردانی سوخروب عثمانوف تعلق گرفت. .
مقام دوم را با نمایش «ظل و رودوبه» ساخته ابوالقاسم فردوسی به کارگردانی باخرم قربانوف به تماشاخانه کمدی موزیکال به نام آتو محمدجنوف بختر از آن خود کرد.

هیئت داوران رتبه سوم را به تئاتر کمدی موزیکال به نام مخروبون نظروف از شهر خاروق برای نمایش “تورگ” به کارگردانی امد خسراووف اهدا کرد.

لازم به ذکر است جشنواره-مسابقه تئاترهای حرفه ای جمهوری خواه «پرستو-2023» همزمان با سی و پنجمین سالگرد استقلال دولتی جمهوری تاجیکستان و هشتاد و پنجمین سالگرد هنرمند خلقی تاجیکستان خوش نظر میبالیف برگزار شد.

18 تئاتر حرفه ای کشور در این مسابقه شرکت کردند و بهترین نمایش های خود را که طی سال های 2021 تا 2022 روی صحنه رفتند به هیئت داوران و تماشاگران ارائه کردند.