جشنواره دیاگیلف درخواست های شرکت در برنامه آموزشی را می پذیرد

موضوعات اصلی امسال موسیقی باستانی و مدرن، میراث استراوینسکی، جستجوی راه های مرتبط در آموزش و موسیقی شناسی خواهد بود. دانش آموزان و معلمان دانشگاه های خلاق و آموزشگاه های موسیقی می توانند در این برنامه شرکت کنند. سخنرانی ها و مستر کلاس ها توسط نوازندگان، آهنگسازان و هنرمندان شرکت کننده در جشنواره برگزار می شود.

برنامه آموزشی جشنواره دیاگیلف امسال قالب ها، مضامین و رویدادهای جدیدی را ارائه می دهد. از جمله جهت ها:

– آزمایشگاه اجرای با اطلاعات تاریخی، جایی که تکنوازان موسیقی Aeterna، نوازندگان مهمان و محققان تجربه خود را از تفسیر موسیقی اولیه با نوازندگان جوان به اشتراک خواهند گذاشت.

– RE – کارگردانی به چگونگی شنیدن موسیقی دوره های گذشته و تعامل نویسندگان معاصر با آن اختصاص دارد. این برنامه توسط آهنگساز الکسی رتینسکی رهبری خواهد شد.

– برنامه ویژه “شروع” برای معلمان پیانو در مدارس موسیقی کودکان در نظر گرفته شده است.

– دوره آموزشی برای نوجوانان 12 تا 16 ساله “موسیقی از طریق چشمان شما”؛

– زنان در هنر؛

– “سریال گرافیک موزیکال”. امسال، برای اولین بار، برنامه آموزشی ساکن خاص خود را دارد – استودیوی معماری و هنری Kontur از نووسیبیرسک. دانش آموزان استودیو نمایشگاهی از آثار اختصاص داده شده به پرسفون استراوینسکی را به پرم خواهند آورد و معلمان کنتور یک سری کارگاه های آموزشی برای نوجوانان پرم برگزار خواهند کرد.

درخواست ها تا 1 ژوئن پذیرفته می شود. شرکت در برنامه آموزشی رایگان است. بخشی از مستر کلاس ها و رویدادهای برنامه آموزشی برای عموم آزاد خواهد بود. جدول زمانبندی در سایت جشنواره منتشر خواهد شد.

“اورفیوس”