جشنواره مسکو با دوستان خود در خانه موسیقی افتتاح می شود

20/11/25
در 25 نوامبر در خانه موسیقی بین المللی مسکو ، جشنواره بین المللی هفدهم “مسکو با دوستان ملاقات می کند” کار خود را آغاز می کند.

برگزارکنندگان تصمیم گرفتند جشنواره را همزمان در دو قالب آنلاین و آفلاین برگزار کنند. فناوری های اینترنتی به استعدادهای جوان از 55 منطقه روسیه و بیش از 40 کشور اجازه می دهد تا در جشنواره شرکت کنند.

جشنواره کنونی به بزرگداشت 75 سالگرد پیروزی در جنگ بزرگ میهنی به سال خاطره و افتخار اختصاص دارد. این خانه از 25 نوامبر تا 20 دسامبر همزمان در چندین مکان کلانشهر برگزار می شود: خانه موسیقی ، فیلارمونیک مسکو ، گالری ترتیاکوف ، گالری هنر دولتی مسکو هنرمند مردمی اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی A. Shilov. فعالیتهایی نیز در مدارس موسیقی و حتی بیمارستانها برنامه ریزی شده است.

در این کنسرت کودکان با استعدادی از مناطق مختلف روسیه و همچنین ارکستر مجلسی دولتی “Virtuosi Moscow” به رهبری استاد ولادیمیر اسپیواکوف حضور خواهند داشت. طبق سنت ، افتتاحیه در سالن سوتلانوف خانه موسیقی بین المللی مسکو انجام خواهد شد. میزبان این مراسم ولادیسلاو فلایارکوفسکی مجری کانال تلویزیونی Russia K خواهد بود.

TC “فرهنگ”

20/11/25

جشنواره ای را در art-center.ru انتخاب کنید