جشنواره موسیقی چند فرمتی “هوای کارلیا” از 16 تا 18 ژوئن در نزدیکی پتروزاوودسک برگزار می شود.

عکس IA “Musical Klondike”

این جشنواره دوباره در 16 ژوئن در نزدیکی پتروزاوودسک در قلمرو اولین پارک قومی در جمهوری – میراث پدر کارلیایی فراست تالویوککو در نزدیکی پتروزاوودسک افتتاح می شود.

این فستیوال در فضای باز که برای بسیاری از طرفداران راک روسی با نام “هجوم شمالی” یا “هوا” شناخته می شود، از سال 2005 تا 2015 برگزار شد و 30 هزار تماشاگر را جمع کرد، اما به دلایل اقتصادی از کار افتاد. اکنون به گفته ماکسیم مازوروفسکی تهیه کننده جشنواره، احیای آن به لطف حمایت صندوق ابتکارات فرهنگی ریاست جمهوری امکان پذیر شده است. به گفته برگزارکنندگان، این جشنواره نه تنها به یکی از عظیم‌ترین رویدادهای سال‌های اخیر تبدیل خواهد شد، بلکه نقش یک بالابر مؤثر برای بسیاری از نوازندگان جوان راک خواهد داشت.

بنابراین تا 16 ژوئن، اردوگاه های چادری دوباره در مکان های کمپ در نزدیکی پتروزاوودسک باز می شود و طرفداران موسیقی زنده از سن پترزبورگ و مسکو، نووگورود و آرخانگلسک می آیند … با این حال، امسال ساکنان مناطق جدید روسیه نیز در آنجا انتظار می روند. ، از آنجایی که برای اولین بار فینالیست های مسابقه آهنگ برای نوازندگان جوان “روسیه ما هستیم!” که تحت نظارت این جشنواره برگزار شد و برای اولین بار ساکنان مناطقی که اخیراً به آن ملحق شده اند نیز شرکت کردند.

برای من، مهمترین چیز این بود که فینالیست هایی را ببینم که نگران موضوع عشق به کشورشان بودند، زیرا اکنون خیلی چیزها به اتحاد ما بستگی دارد. و امیدوارم سرنوشت خلاقانه ای داشته باشند. سرگئی گالانین، رهبر گروه SerGa در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: امیدوارم بتوانیم با هم کاری را در یک صحنه اجرا کنیم.

یکی از سورپرایزهای اصلی جشنواره، اپرای ترسناک زونگ خواهد بود.تاد“- آخرین اثر میخائیل گورشنیف که توسط برادر میخائیل الکسی گورشنیف و اعضای سابق گروه کورول ای شوت اجرا می شود.

در میان سرفصل های ماجراجویی اصلی تابستان کارلی، رهبر گروه توهمات معنایی سرگئی بوبونتس، گایزوف$ برادر$، ایگور راستریایف، زنکی، 7B، قرارداد تیپ، یورش، شجاعت بزرگ، سه شنبه سیاه، بهشت ​​فرشته، وجود دارد. «مارا»، «المپوس پاپین»، «خلبان»، «بدون فضانورد»، «افراد مختلف»، «ترول به ال ظلم می‌کند»، مترجمان، «آلیونا»، «ناشناس»، «NEP»، «سارهای استپانوف».

گروه آلیسا در 17 ژوئن با یک ست و نیم ساعت از بهترین آهنگ های خود برای مخاطبان جشنواره اجرا می کند و در پایان 18 ژوئن گاریک سوکاچف روی صحنه می رود.

برگزارکنندگان این جشنواره گفتند: “کارلیا یک مکه واقعی برای گردشگران از سراسر جهان است.” اما “هوا” – همچنین مخفف معنای “ظهور روح” – مطمئناً به مکانی جدید برای الهام و بستری برای توسعه نوازندگان جوان روسی تبدیل خواهد شد.

اطلاعات بیشتر در مورد بلیط و برنامه در سایت جشنواره www.vozduh.info

النا شیلووا