جشنواره پیانیسیمو در GES-2 برگزار می شود

2023/05/23
از 6 جولای تا 17 آگوست جشنواره پیانو تابستانی Pianissimo در خانه فرهنگ GES-2 برگزار می شود.

ایده اصلی این نقد، آشنایی شنوندگان با نسل جوان نوازنده در فضاهای جدید موسیقی آکادمیک است. Pianissimo از سال 2022 در GES-2 برگزار می شود. از سالن هایی که شرکت کنندگان این جشنواره در آن به اجرای برنامه پرداختند، می توان به هرمیتاژ، مانژ سن پترزبورگ و سالن رقص هتل کولم در سنت موریتز سوئیس اشاره کرد.

برنامه تابستانی این مجمع شامل اجرای نمایندگان نسل جدید صحنه پیانو داخلی و خارجی بود. جوانترین شرکت کننده، یگور سیدوروف، هنوز 18 سال ندارد. با وجود سن کم، او پیش از این با ارکسترهای برجسته روسی اجرا داشته و جوایز متعددی را در مسابقات نه تنها در روسیه، بلکه در لیتوانی، مالزی، فنلاند و سوئیس دریافت کرده است.

به طور سنتی، برنامه جشنواره با نام های جوان از کشورهای مختلف پر شده است: افه شن از ترکیه، ماسیمیلیانو گرتو از ایتالیا، سیمون بورکی از سوئیس. دومی قبلاً یکی از اعضای پیانیسیمو بود. او اکنون در مدرسه جولیارد نیویورک با سرگئی بابایان درس می‌خواند: کسانی که قبلاً اجرای بورکا را شنیده‌اند، علاقه‌مند به ارزیابی دستاوردهای او خواهند بود. و همچنین نتایج کار الکساندر دورونین که تا سال 2021 در مدرسه موسیقی ویژه گنسین مسکو با میخائیل خوخلوف و اولگا مارتینوا تحصیل کرد و اکنون با اساتید دیمیتری آلکسیف و رابرت وولی در کالج سلطنتی موسیقی لندن تحصیل می کند.الکسی گورودنف، بنیانگذار جشنواره پیانیسیمو می گوید.

علاوه بر خانه فرهنگ GES-2، تابستان امسال این جشنواره در ارمیتاژ در سنت پترزبورگ و در انبارها در Strelka در نیژنی نووگورود برگزار می شود و از 1 ژوئیه تا 26 اوت ادامه خواهد داشت. سه شهر میزبان 26 کنسرت موسیقی کلاسیک خواهند بود.

“اورفیوس”

2023/05/23

یک جشنواره را در art-center.ru انتخاب کنید