جشنواره XII ویواچلو به سال آینده موکول شد

تاریخ فقط یک کنسرت تغییر نخواهد کرد – 18 نوامبر 2020 در سالن کنسرت. P.I. چایکوفسکی ، آثار آهنگسازان فرانسوی قرن 19 و 20 اجرا می شود ؛ انتظار می رود نوازندگان ویولن سل فرانسه ، امانوئل برتراند و ادگار مورو در این کنسرت شرکت کنند.

ایوتا ماناشرووا ، رئیس جشنواره ویواچلو:

می فهمیم که خبر به تعویق انداختن جشنواره برای یک سال باعث ناراحتی هواداران ویولن سل می شود. اما ما سعی خواهیم کرد از این وقفه اجباری استفاده کنیم تا جشنواره ما حتی گسترده تر شود ، حتی در پاییز سال آینده از تنوع بیشتری نسبت به برنامه ریزی شده برخوردار شود. توافق نامه هایی با استیون ایسرسلیس و جوردی ساوال وجود دارد – افسانه های واقعی ویولنسل ، دانیل مولر-شات ، دوستان بزرگ ما جولیان راچلین و سارا مک الراوی و بسیاری دیگر از موسیقی دانان فوق العاده قصد دارند در جشنواره شرکت کنند.

بوریس آندریانوف ، مدیر هنری جشنواره ویواچلو:

تصمیم برای به تعویق انداختن جشنواره ، مشارکتی بود. ما ، برگزارکنندگان جشنواره ، و شرکایمان ، شرکت های Unipro و Unident ، با دقت تمام جوانب مثبت و منفی را سنجیدیم ، به این نتیجه رسیدیم که در شرایط فعلی نمی خواهیم شنوندگان و میهمانان خود ، دوستان جشنواره را در معرض خطر قرار دهیم.

اما ما هنوز یک کنسرت را ترک کردیم تا کل سال را از دست ندهیم. در تاریخ 18 نوامبر خوشحال خواهیم شد که شما را در سالن کنسرت چایکوفسکی ببینیم ، ما یک برنامه بسیار زیبا آماده کرده ایم که از موسیقی آهنگسازان فرانسوی تشکیل شده است ، و در پاندانوس برای آن – قطعه ای از افریم پودگیتس ، که نام فرانسوی Rendezvous است. این اولین اجرا خواهد بود ، بنابراین سنت ما در ارائه سالانه برتر سالانه در جشنواره Vivacello قطع نخواهد شد. در این کنسرت نوازندگانی از فرانسه حضور خواهند داشت – ادگار مورو و امانوئل برتراند ویولنسلست های فوق العاده ، ما منتظر ورود آنها هستیم

ماکسیم شیروکوف ، مدیر کل PJSC “یونیپرو”

متأسفانه ، ویروس کرونا ویروس کرونا ویرایش های خاص خود را در تقویم فرهنگی نه تنها در کشور ما ، بلکه در سراسر جهان انجام می دهد. جشنواره ویواچلو امسال با یک کنسرت ارائه می شود که در 18 نوامبر در مسکو برگزار می شود. برگزارکنندگان با حضور ستاره های فرانسوی و روسی برنامه جالبی را تدارک دیده اند. خوشحالم که اعلام می کنم من و شما این امکان را خواهیم داشت که بصورت آنلاین به کنسرت بپیوندیم. با تمام وجودم آرزو می کنم برداشت های درخشان و فراموش نشدنی داشته باشید! خوشحال می شوم که شما را در جشنواره سال 2021 ببینم!

18 نوامبر سال 2020 در P.I. چایکوفسکی ، در چارچوب جشنواره XII بین المللی ویواچلو ، اولین کنسرتوی ویولن سل داریوش میلاو و کنسرتو ویولن سل ژاک آفنباخ اجرا می شود که توسط ادگار مورو ، برنده مسابقه هنرمند جوان (2014) ، برنده جایزه ECHO Klassic در نامزدی Rising Star (2017) به صورت انفرادی اجرا می شود. ) ، شرکت کننده در جشنواره X Vivacello.

در قسمت دوم ، خوانش وی از کنسرتوی ویولن سل ادوارد لالو توسط امانوئل برتراند ، برنده جوایز متعدد ملی و بین المللی ، فرمانده نشان هنرها و ادبیات فرانسه ، اولین مجری تعدادی از کارهای ویولن سل ، که بسیاری از آنها به او اختصاص داده شده است ، ارائه می شود. برنامه عصر با اجرای برتر “Rendezvous” توسط افرم پودگیتس ، تکنوازان – بوریس آندریانوف (ویولنسل) ، اکاترینا موچالووا (دومرا) به پایان می رسد. رهبر ارکستر فیلارمونیک جدید دیمیتری لیس ، رهبر ارشد ارکستر فیلارمونیک جنوب هلند ، مدیر هنری جشنواره بین المللی موسیقی اوراسیا خواهد بود.

برنامه و تاریخ های دقیق جشنواره ویواچلو در سال آینده متعاقباً اعلام خواهد شد.

اطلاعات ارائه شده توسط سرویس مطبوعاتی جشنواره