خانه موسیقی روز پیروزی را با کنسرت های جشن جشن می گیرد

در تالار Schnittke ، آهنگ هایی در مورد جنگ از رپرتوار مارک برنز توسط بازیگر تئاتر و فیلم آندری کراسنوسوف و گروه موسیقی سیناترا اجرا می شود ، در سالن سوتلانوف گروه کر افسانه ای قزاق کوبان اجرا می شود ، در سالن اتاق برنامه ” ترانه‌های سال‌های جنگ» توسط گروه کلاسیک مسکو ارائه می‌شود و در سالن شنیتکه اپرای «طلوع‌ها اینجا آرام هستند…» را اجرا می‌کند.

در سال 2023، روسیه هفتاد و هشتمین سالگرد پیروزی در جنگ بزرگ میهنی را جشن می گیرد. طبق سنت، خانه موسیقی به این جشن می پیوندد: یکی از مجموعه های کنسرت پیشرو در پایتخت سه برنامه موضوعی را برای مسکوئی ها و مهمانان پایتخت ارائه می دهد.

در 7 می، تالار چمبر آهنگ هایی از کارنامه مارک برنز، هنرمند مشهوری که «نه با صدایش، بلکه با قلبش» خوانده است، پخش می شود. “جایی که میهن آغاز می شود”، “ابرها بر فراز شهر بلند شده اند”، “شب تاریک”، “شهر محبوب”، “تپه های تاریک خواب هستند”، “جرثقیل” – این آهنگ ها که توسط افسانه صحنه شوروی اجرا می شود واقعی شده اند. نمادهای دوران اجرای کنسرت در خانه موسیقی توسط آندری کراسنوسوف، بازیگر تئاتر و سینما، برنده مسابقات تلویزیونی Romansiada و Stairway to Heaven، شرکت کننده در موزیکال تاد، 12 صندلی، جزیره گنج، روز دیوانه فرانک سیناترا، سولیست و مدیر هنری گروه موسیقی پاپ جاز ارائه خواهد شد. گروه سیناترا”

در 8 می، یک بزرگ کنسرت گروه کر قزاق کوبان – قدیمی ترین گروه ملی روسیه با بیش از 200 سال سابقه. در آستانه تعطیلات، آهنگ های فولکلور کوبان قزاق و روسی با تنظیم مدیر هنری گروه کر ویکتور زاخارچنکو اجرا می شود. لباس های رنگارنگ باورنکردنی و اجراهای دیدنی به لهجه های روشن برنامه اختصاص داده شده به سالگرد پیروزی در جنگ بزرگ میهنی تبدیل خواهد شد.

در 9 می، در روز پیروزی، در سالن اتاق، شنوندگان منتظر هستند برنامه تعطیلات با حضور خوانندگان برجسته مسکو با همراهی گروه کلاسیک مسکو. نوازندگان ملودی های سال های جنگ، آهنگ های مورد علاقه در مورد جنگ و پیروزی بزرگ – “کاتیوشا”، “در جنگل نزدیک جبهه”، “اسموگلیانکا”، “شب تاریک”، “اوه، جاده ها”، “جرثقیل” اجرا خواهند کرد. “، “روز پیروزی” و بسیاری دیگر در تنظیم های نویسنده از گروه.

در 9 می، در سالن شنیتکه، دانشجویان M.M. ایپولیتووا-ایوانووا اپرای سپیده دم اینجا آرام است را ارائه خواهد داد… این اجرا بر اساس داستان بوریس واسیلیف The Dawns Here Are Quiet درباره کار قهرمانانه توپچی های ضد هوایی ساخته شده است که نه تنها به طرح فیلم معروف به کارگردانی تبدیل شد. استانیسلاو روستوتسکی، و همچنین آخرین اپرای آهنگساز کریل مولچانوف. در روز پیروزی می توان از اجرای خانه موسیقی به صورت رایگان بازدید کرد.

اطلاعات ارائه شده توسط سرویس مطبوعاتی MMDM