خرید ردیاب مغناطیسی NG190 با شنود داخل خودرو

نگاهی به ویژگیها، مشخصات و عملکرد کمنظیر این ردیاب و مقایسه آن باقیمت سایر ردیابهای آهنربایی، نشان از مناسب بودن این قیمت دارد. خیلی خلاصه بخواهیم بگوییم مخاطب ردیاب های آهنربایی، بیشتر افرادی است که به هردلیلی بیماری دارند (مثلا آلزایمر و… ) ، زندانیان و افرادی که تحت حفاظت هستند، کودکان و انواع خودرو ردیاب آهنربایی خودرو ها هستند. از جمله مهم ترین خواسته های خرید ردیاب، این است که قطعات خارجی کمی داشته باشد. شاید بخاطر همین آنتن خارجی ریسک لو رفتن ردیاب مخصوصا در خودرو بیشتر می شد. پس نداشتن همین قسمت های اضاقی باعث نصب راحت آن خواهد شد.

این ردیاب از کالای قیمتی یا شخص جدا نخواهد شد. این دستگاه ردیاب به راحتی نصب شده و می توان آن را در ماشین به گونه ای جاسازی کرد که دسترسی سارقان یا شخصی که تحت کنترل است به ردیاب خیلی سخت و دور از ذهن باشد. بله. برای راحتی در خرید، شما می توانید ردیاب مغناطیسی را سفارش دهید و بعد از تحویل، هزینه کالا را پرداخت کنید. می خواهم بعد از تحویل ردیاب مبلغ را پرادخت کنم، امکانش هست؟

همچنین اگر این ردیاب را به حالت آماده به کار قرار دهید زمان بیشتری از آن استفاده خواهید کرد. قابلیت آنتن دهی بالایی در هر نقطه از ایران و هر کشور دیگر جهان را دارد بطوریکه با چسباندن آن به هر وسیله با ارزشی می توانید خیالتان راحت باشد که در هر جای دنیا از مکان وسیله در هر لحظه ای باخبرهستید بدون اینکه ردیاب از کار بیافتد یا شارژش تمام شود.

فقط اینکه الان ردیاب کجاست، مهم نیست. 3. ضد آب، ضد ضربه و گرد غبار بودن که چیزی نیست! خبر خوش اینکه این ردیاب سایز خیلی بزرگی ندارد و به همین دلیل جاسازی و مخفی کردن آن کار سختی نیست. خلاصه اینکه دردسرتان نمی دهد. این ردیاب اصولا به دلیل نداشتن هرگونه چراغ یا نور مشخصی جلب توجه نمی کند و فاقد هر گونه علائم مشخصی برای شناسایی میباشد.