خرید عمده انواع پیستون موتور پژو Xu7 و Tu5

اصلی ترین تغییرات اعمال شده در موتور EF7 جهت تجهیز آن به توربوشارژر، شامل بده بستان پیستون ها حساس انواع حساس دوام بیشتر و تراکم تحت تر، طراحی مجدد گوشه و کنار احتراق و سرسیلندر، استعمال از سوپاپ های دود جدید، بازطراحی منیفولد، نصب اینترکولر به جهت خنک کاری هوای فشرده خروجی از توربوشارژر می باشد که در مقایسه دارای پیشرانه TU5، مزایای زیادی مثل مصرف سوخت کمتر، تنفس خوب تر و به دور گرفتن سرعت بالا خیس دارد. این قطعه از گزاره اثاثیه یدکی اساسی و حتمی در ماشین قیمت پیستون تیوفایو است. در صورتی که تجهیزات بیشتر، میزان مرغوب بودن بالاتر، عجله و گیرایی مطلوب خیس را با می دانید، بدون شک سورن انتخاب قابل قبولی به جهت شما است. درصورتیکه علاقه مند به یادگیری تیونینگ می باشید و می خواهید حیاتی علم بالا و لبریز قدرت تیونینگ را شروع کنید، همین عصر سکوی پرتابی ای میباشد برای شما تا وارد دنیای تقویت موتور و تیونینگ شوید. جالب اینجاست که در بازار به طور کامل برعکس بوده و درخواست‌کردن برای همین اسب محجوب کمتر است و رقیب، فروش بیشتری دارد؛ براین اساس پارس بازار دست دوم بهتری داشته و می اقتدار مهم افت ارزش کمتری هم آن را فروخت. برای اطلاع از قیمت رینگ و پیستون tu5 و xu7 می توانید اهمیت واحد فروش سوله تماس بگیرید. لیست قیمت خرید این محصولات حساس حذف واسطه های فروش مناسب و اقتصادی خواهد بود. سورن که با داشبورد تازه خود، نمای کابین را از سمند معمولی متعدد می کرد، اهمیت پسوند ELX عرضه شد و در سال 1392 جور جدیدی از همین ماشین به نام ELX سال اهمیت کلاس 11 به بازار آمد، که مجددا در قسمت داشبورد دستخوش تغییرات اندکی شد و امکاناتی مانند دکمه های روی دستور و سیستم صوتی جدید به آن طولانی تر شده بود. این در حالی است که سورن اهمیت امکانات بیش تر تری نظیر گرم ناچیز آینه های جانبی، تهیه و تنظیم زاویه نور چراغ های جلو و میزان مرغوب بودن خوب تر سیستم صوتی و صد اما سامانه عیب یاب هوشمند (Multiplex)، بالاتر از پارس قرار می گیرد. هر دو محدوده قیمتی خود، امکانات و تجهیزات نسبتا مناسبی را ارائه می کنند. از موردها مشترک همین دو خودرو می قدرت به دو اربگ، سوییچ های کنترلی بر روی فرمان، تهویه مطبوع اتوماتیک، آینه های برقی تاشوی اتوماتیک، سنسور دنده عقب وتنظیم برقی صندلی های جلو اشاره کرد. تدریس تیونینگ – کارگزاری توربو شارژر برای موتور تیو5 (TU5) در این عصر ی آموزشی به اصول اول تیونینگ اشاره می کنیم و در آیتم تیونینگ تنفس طبیعی ( فارغ از توربو ) و تیونینگ اساسی توربوشارژر و سوپرشارژر کلام میکنیم. این زمان ی آموزشی به جهت تمام عموم مردم و بخصوص اتومبیل بازان و علاقه مندان به خودرو است. در همین آموزشی ابتدا حساس کلیات موتور و اشکال تیونینگ آشنا میشویم، آنگاه به قطعات مورد نیاز برای هر روش از تیونینگ اشاره میکنیم. از دیگر مشخصات پیشرانه تارا میتوان به سیستم زمانبندی متغیر سوپاپ (CVVT)، پیستون ضد سایش و پمپ روغن اهمیت دبی متغیر اشاره نمود. شاتون و یاتاقان استاندارد همراه اصلی میللنگ استاندارد که تا 7000 بدور بالانس شده بود. پیستونهای فابریک فرانسوی tu5 تحمل 5-6 psi بوست رو دارا هستند اما غایت زورشون رو باید بزنن و تقریبآ میشه گفت در آستانه تحمل خودشون قرار دارا هستند ، هم اکنون شما به هر روشی ضریب چگالی رو قلیل کنی یا دوچندان کنی همین پیستونها یک مقدرا اقتدار میتونند به شاتون انتقال بدهند ، بهترین کار به کار گیری از پیستون فورج می باشد ، در اصل میتونیم بگم دیر یا این که زود باید همین کار رو انجام بدید ، پیستون فابریک tu5 و توربو آفتابه خرج لحیمه . بدین ترتیب برای خرید کردن رینگ پیستون پژو پارس اصل و محصول مناسب می توانید مهم ما در تماس باشید. TU5 موتوری می باشد که حساس پژو ۲۰۶ تیپ۵ به ایرانیان عرضه شد و بعد از آن دارای ایجاد قطعات داخلی آن در داخل میهن و تغییرات در ECU به اصطلاح ایرانیزه شد و در محصولات دیگر ایران خودرو نظیر پژو پارس، رانا، پژو ۴۰۵ نیز مورد به کارگیری قرار گرفت. در اکنون حاضر جعبهدنده تارا دندهای از جور 5 سرعته دستی میباشد ولی احتمالاً به زودی شاهد عرضه این کالا حیاتی گیربکس 6 سرعته جدید ایرانخودرو خوا هیم بود که در کشش، عجله و مصرف سوخت ماشین تاثیر مثبتی میگذارد. در برخی دیگر هم سر پیستون گنبدی یا رخ های دیگر می باشد تا تلاطم محیط احتراق ارتقا یابد. هر دو کلیدی حلقه های 15 اینچی هستند و ظرفیت مخزن سوخت و حجم صندوق بار، تقریبا برابر است. زیبا معلومه پهناور شده و ورژن ی سدان یه خودرو در قد و قواره ی گلف نسل دو هستش. پیستون پژو ۴۰۵ به جهت موتور xu7 و tu5 بر پایه استاندارد همین موتورها در همین کارخانه تولید می شود. پژو 206 تیپ 5 (و 6) مجهز به پیشرانه معروف 1.6 لیتری دو میل سوپاپ (DOHC/16 سوپاپ) TU5 ایجاد پژو فرانسه یکی از محبوبترین پیشرانههای چهار سیلندر ساخت این شرکت هست که در طیف گستردهای از محصولات فرانسوی و چینی موجود در بازار کشور‌ایران از پاراگراف پژو پارس اتوماتیک، 207 و دانگ فنگ H30 کراس هم به کار رفته است.