خواننده النا وانگا از تجارت نمایشی مسکو انتقاد کرد

“افراد بسیار مشهور چیزهای ناخوشایند زیادی به من گفتند”

النا وائنگا خواننده پاپ روسی (نام واقعی – النا خرولوا) در برنامه “سرنوشت یک مرد” بوریس کورچنیکوف در کانال تلویزیونی “روسیه 1” در مورد آنچه که در مورد تجمع در تجارت نمایش مسکو فکر می کند صحبت کرد.

این مجری داستان چگونگی ورود خود به مسکو را به اشتراک گذاشت ، به همه اتفاقات نگاه کرد و برای همیشه به خانه خود به سن پترزبورگ بازگشت. “من مسکو را به مسکویت و تجارت نمایش تقسیم می کنم. خدای ناکرده من بالاتر از همه آنها نیستم. اما من از یک آزمون کاملاً متفاوت ، از دنیای دیگر هستم. ” به گفته این هنرمند 43 ساله ، او مهمانی های دیگر را دوست دارد ، زیرا متفاوت است.

وانگا خاطر نشان کرد که او به زندگی با قوانین مختلف عادت کرده است ، بنابراین این محیط مناسب او نیست. این خواننده تاکید کرد که وقتی او درباره نیاز به زندگی پر زرق و برق به او می گویند واقعاً دوست ندارد. النا شکایت کرد که قوانین خاصی در پایتخت وجود دارد که باید رعایت شود ، به عنوان مثال ، برای کاهش وزن.

“آنها گفتند که من موهای اشتباهی داشته ام ، من کمد لباس ندارم. من مخالف مسکو نیستم ، مقصر این شهر نیست. افراد بسیار مشهور بسیاری از موارد ناخوشایند را به من گفتند. “

وانگا اخیراً به طرفدارانش گفته است كه مادر و مادربزرگش به نوع جدیدی از ویروس کرونا مبتلا شده اند. در همان زمان ، COVID-19 خواننده را دور زد.