دانلود فیلم آموزش طراحی سایت از مبتدی تا پیشرفته رایگان

2- معرفی وردپرس. 3- شروع نصب وردپرس. ما برای اینکه آموزش نصب وردپرس روی لوکال هاست را برای شما کامل توضیح داده باشیم در این قسمت دو برنامه معروف برای ایجاد لوکال هاست را معرفی خواهیم کرد. و یا اینکه روی سیستم خود یک مفسر و وب سرور محلی راه اندازی کنیم. سپس بر روی دکمه “راه اندازی وردپرس” کلیک کنید تا نصب وردپرس شروع شود. برای کسانی که طراح وب هستند و یا حتی کسانی که تمایل به آشنایی با وردپرس دارند، نصب وردپرس بر روی لوکال هاست (سرور مجازی بر روی کامپیوتر) یک روش رایگان برای استفاده از آن است. این بار آموزش ۹۸ همیار وردپرس شما روش تغییر localhost یا ۱۲۷٫۰٫۰٫۱ رو به domain در فیلم آموزش ساخت domain مجازی در xampp روی لوکال هاست به شما آموزش میده . تا به امروز که حدود ۲ سال از شیوع این ویروس منحوس میگذرد بسیاری از کسب و کارهای سنتی تبدیل به کسب و کار آنلاین شدند و بسیاری دیگر هم در سال جدید مجبورند تا وارد فضای آنلاین شوند چرا؟ بالاخره در سال ۹۹ و با پیشنهاد یکی از دوستان، قرار شد دوره آموزش وردپرس را در ایسمینار، برگزار کنم. ما در این آموزش، مرحله به مرحله، نصب وردپرس را با کمک Xampp که یکی از پراستفاده ترین این نرم افزارهاست و برای هر سه سیستم عامل ویندوز، لینوکس و مک ارائه شده است، به شما خواهیم آموخت.

پس قبل از نصب وردپرس، مفسر php و پایگاه داده، باید بر روی کامیپوتر وجود داشته باشند، اما نصب و تنظیمات این برنامه ها برای همه کار ساده ای نیست. توضیحات : در تصویر بالا کافیست روی ” بزن بریم! ۳-بعد از انتخاب نام باید یک هاست برای سایت تان تهیه کنید (هاست به زبان ساده، فضایی ست که در اینترنت به سایت شما اختصاص داده میشود. وردپرس یک نرم افزار متن باز است که با زبان php نوشته شده و برای ذخیره اطلاعات از مدیریت پایگاه داده MySql استفاده می کند. در Create DataBase اسمی برای پایگاه داده بنویسید و Create رو بزنید . در این فیلم آموزش وردپرس، اولین قدم در استفاده از نرم افزار وردپرس را که نصب آن است، برای شما توضیح خواهیم داد. اما گاهی ما میخوایم سایتمون رو بصورت آفلاین طراحی کنیم ، مثلا طراحی سایت برای آموزش داشته باشیم که در این صورت نیاز نیست سایت در فضای اینترنت منتشر بشه، در اینگونه موارد ما میتونیم کامپیوتر خودمون رو تبدیل به هاست کنیم که با نصب برنامه wamp این کار بخوبی قابل انجامه. آموزش نصب وردپرس روی لوکال هاست wamp بصورت کامل و مرحله به مرحله در فیلم بالا توضیح داده شده.

برای تماشای فیلم آموزش نصب قالب وردپرس ویدئوی زیر را تماشا کنید. تفاوت قالب Hello elementor با سایر قالب های وردپرسی چیست ؟ المنتور در عین اینکه یک صفحه ساز محسوب میگردد اما المنتور پرو با قابلیت Elementor theme builder یک قالب ساز حرفه ای نیز به شمار می آید برای همین اصرار مجموعه ایران المنتور در این است که حتما از قالب Hello elementor استفاده کنید و با استفاده از المنتور پرو قالب خود را خلق و با قابلیت صفحه سازی المنتور پرو صفحات وب سایت خود را سفارشی سازی کنید. یک نرم افزاری است که به کامپیوتر شما امکان استفاده از فایل های PHP مانند وردپرس و ASP رو میده که به صورت آفلاین از آن استفاده بکنید . سلام وقتتون بخیر، همانند آن چیزی که در فیلم های آموزشی گفته شده شما ابتدا xampp را از سایت اصلی خودش دانلود کنید، سپس مراحل نصب xampp رو انجام بدین، و در مرحله بعدی با دانلود وردپرس از سایت سایت اصلی خودش وردپرس را در مسیر درایو c پوشه xampp و سپس پوشه htdocts قرار بدین، دقت بفرمایین که هم نرم افزار xampp و هم وردپرس را حتما از سایت های خودشون دانلود کنید، تا از فایل سالم اون استفاده کنید، سپس مجددا به درایو c پوشه xampp مراجعه کنید، و دو تا گزینه apache و mysql رو فعال کنید تا سبز رنگ بشن، اگر در این بخش خطایی مشاهده کردید، اون فایل xampp که دانلود کردید ارور داره و باید اون رو از روی سیستمتون حذف کنید و مجددا از جای دیگری دانلود و نصب کنید، و لی معمولا فایلی که سایت اصلی خود xampp به ما میده هیچگونه خطایی نداره، سپس بعد از سبز رنگ شده هر دو گزینه apache و mysql مراحل راه اندازی بانک اطلاعاتی را دنبال نمایید، یک مرورگر باز کنید و در تب جدید آن عبارت localhost/phpmyadmin را وارد نمایید، و مطابق آن چیزی که در ویدئو گفته شده بانک اطلاعاتی را راه اندازی کنید، و در مرحله بعدی عبارت localhost/wordpress را در تب جدیدی که در مرورگرتان بازکرده اید وارد نمایید و به سرغ مراحل نصب وردپرس بروید، قاعدتا نباید مشکلی وجود داشته باشد اما اگر باز هم مشکلی بوجود آمد با آموزشگاه آریا تهران تماس بگیرید تا به بنده وصل کنند، و بنده شما را به صورت تلفنی راهنمایی کنم.

سلام وقت به خیر ..هنگام نصب وردپرس به صورت مجازی در قسمت کاربری و رمز وقتی کلمه root ونام tarahsite مطابق فیلم آموزش وارد میکنم پیغام خطا میده لطفا راهنمایی فرمایید ؟ بعد از دانلود روی فایلی که پسوند exe داره دوبار کلیک کنید و مراحل نصب wamp رو تا اخر ادامه بدید. با مشاهده این فیلم آموزشی رایگان میتونید طراحی سایت با وردپرس رو بدون نیاز به خرید دامنه و هاست ، روی کامپیوتر شخصی خودتون انجام بدید و بعدا اون سایت رو با یک بکاپ گیری ساده به روی هاست و دامنه مورد نظر خودتون انتقال بدید. نظر شخصی نویسنده این است که xampp بهتر است و دچار خطاهای کمتری برای راه اندازی می شود. نکته: بهتر است در این مسیر یک پوشه بسازید و یک نام دلخواه برای آن انتخاب کنید. ما به همین منظور در این مسیر یک پوشه با نام wpyar ساختیم و ادامه آموزش را با این پوشه می دهیم.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد فیلم آموزش قالب وردپرس لطفا از سایت ما دیدن کنید.