درخواست ها برای جشنواره بین المللی جدید باله معاصر “جشنواره باله پیدایش” 2023 باز است.

امسال این جشنواره از 16 تا 22 اکتبر برگزار می شود.

هدف اصلی این جشنواره توسعه هنر باله مدرن، رواج هنر باله در قرقیزستان، تبادل تجربه بین تئاترها و همچنین آشنایی مخاطبان با آثار باروخ برلینر آهنگساز اسرائیلی و پروژه وی است. باروخ برلینیس روایت آفرینش در انجیل بین المللی پروژه.

وب سایت رسمی جشنواره – www.fest.berlinersgenesis.com

شرکت کنندگان این جشنواره تکنوازان باله گروه های تئاتر حرفه ای هستند.

این جشنواره با همکاری یک شرکت بین المللی برگزار می شود باروخ برلینیس روایت آفرینش در انجیل بین المللی پروژه و تئاتر ملی آکادمیک اپرا و باله قرقیزستان به نام A. Maldybaev.
باروخ برلینیس روایت آفرینش در انجیل بین المللی پروژه یک پروژه بین المللی است که بسیاری از افراد با استعداد از سراسر جهان – آهنگسازان، تنظیم کنندگان، رهبران ارکستر، نوازندگان و بسیاری دیگر را گرد هم آورده است. آثار این پروژه در حال حاضر در 31 کشور جهان با موفقیت مداوم اجرا می شود و بسیاری از هنرمندان و نوازندگان به قدری عاشق آنها شدند که با این پروژه همراه ماندند و به پیشرفت آن کمک کردند.

شعر سمفونیک “روایت آفرینش در انجیل“- کار اصلی آهنگساز باروخ برلینر و تهیه کننده Naum Slutsker که بنیانگذاران و الهام بخش ایدئولوژیک پروژه هستند. باروخ برلینیس روایت آفرینش در انجیل بین المللی پروژه.

در سال 2022، یک باله مدرن با موسیقی شعر سمفونیک در تئاتر ملی آکادمیک اپرا و باله قرقیزستان به نام A. Maldybaev روی صحنه رفت. این اجرا نقدهای بسیار خوبی از منتقدان دریافت کرد، وارد رپرتوار تئاتر شد و در تور KNATOB به نام A. Maldybaev در روسیه شرکت کرد.

تئاتر ملی آکادمیک اپرا و باله قرقیزستان به نام A. Maldybaev تئاتر پیشرو در قرقیزستان، حافظ سنت های باله ملی و میراث فرهنگ قرقیزستان و گل سرسبد هنر معاصر در جمهوری قرقیزستان است.

رپرتوار این تئاتر شامل آثار کلاسیک و مدرن است.
این تئاتر دارای سالنی باشکوه با گنجایش 850 صندلی است که به سبک کلاسیک ساخته شده است، صحنه بزرگ و تجهیزاتی برای کار با ویدئو پروجکشن دارد.

درخواست های شرکت در جشنواره تا 15 جولای 2023 پذیرفته می شود.

آیین نامه برگزاری جشنواره در سایت رسمی جشنواره قابل مشاهده است.

اطلاعات ارائه شده است
سرویس مطبوعاتی پروژه