در برلین ، جوایز آکادمی فیلم اروپا را اهدا کرد

به جای Requjavik ، سازندگان فیلم آنلاین شدند

آکادمی فیلم اروپا ، با اهدای جوایز در برلین برای سالهای عجیب و غریب ، سپس در سایر شهرهای اروپا برای چندین سال ، سی و سومین مراسم فعلی باید به صورت آنلاین برگزار می شد. به دلایل امنیتی ، شورای آکادمی تصمیم گرفت که فیلمسازان و آثار کلاسیک سینمای جهان را که بسیاری از آنها بیش از 60 سال هستند جمع نکنند. مراسم ابتدا در 12 دسامبر در ریکیاویک برنامه ریزی شده بود. برنده مطلق عصر آنلاین و COVID-19 نقاشی “یک بار دیگر در یک زمان” بود ، جایی که فقط آنها آنچه را می ریختند و می نوشند انجام می دهند.

یک سال دیگر ، دانشگاهیان در برلین دیدار می کنند و فقط در سال 2022 پس از پیروزی بر COVID 19 به Rejavik می آیند. آنها به این اعتقاد دارند. تا آن زمان ، 3750 درخت رشد می کنند که به افتخار زایمان زنده لغو شده در پایتخت ایسلند کاشته می شوند. در این بین ، همه رویدادها از 8 تا 12 دسامبر برگزار می شدند. برندگان در روزهای مختلف اعلام شدند و مراسم اعطای جایزه در غروب 12 دسامبر برگزار شد. در استودیوی برلین ، رهبری جایزه به ریاست رئیس آکادمی فیلم اروپا ویم وندرس و معاون رئیس جمهور آگنیسکا هالند جمع شدند. کریستوف زانوسی ، کن لوچ ، استیون فریرز و دیگران از همکاران کشورهای خود استقبال کردند. کلاسیک سینمای مجارستان ایستوان شابو سخنرانی کرد و کلاسیک های سینمای اروپا را در گذشته و حال ذکر کرد و از نیکیتا میخالکوف نام برد. نامزدها در پنجره های روی صفحه ظاهر شدند. هر یک از آنها در کشور خود بودند و گاهی اوقات لباس معمول را می شکستند. شخصی سیگار کشید و لیوان های خود را بلند کرد. اما ویم وندرس ظریف به نظر می رسید. کت و شلوار مشکی او با یک قاب عینک آبی و یک پاپیون آبی تکمیل شد. کفش های کتانی به او جوانی جوان بخشید.

یک سال پیش ، هنگامی که این مراسم در برلین برگزار شد ، از میان نامزدهای بهترین بازیگر زن ویکتوریا میروشنیچنکو بازیگر زن روسی بود که اولین بازی خود را در فیلم Dylda ساخته کانتمیر بالاگو انجام داد. این بار تعداد بیشتری از فیلمسازان ما حضور داشتند ، اگرچه همه آنها نماینده روسیه نبودند. افسوس که هیچ یک از آنها “اسکار” دلخواه اروپا را دریافت نکردند ، زیرا این جایزه را اغلب می خوانند. این نامزدی مستند شامل گوندا توسط ویکتور کوساکوفسکی ، مستندساز سن پترزبورگ بود که در اسپانیا زندگی می کند. نروژ و ایالات متحده در تولید آن شرکت کردند. شخصیت اصلی خوک اسکاندیناوی گوندا بود. هیچ کلمه ای در کارینا وجود ندارد ، فقط یک غرغر است.

در گروه انیمیشن ، فیلم “دماغ یا توطئه” چنین نیست “ساخته کلاسیک انیمیشن شوروی و روسی آندری خرژانوسکی ارائه شد. و در اینجا تصویری از پسرش ایلیا خرژانوفسکی و اکاترینا ارتل “DAU. ناتاشا “(آلمان-اوکراین-انگلیس-روسیه) در رده” بهترین بازیگر زن اروپا “اعلام شد و ناتالیا برژناایا که نقش ناقلان حروز شوروی را داشت نامزد شد. در ماه فوریه ، این فیلم در مسابقه برلیناله شرکت کرد. جایزه آکادمی فیلم اروپا به بازیگر آلمانی ، پائولا بهر ، که نقش اصلی فیلم “Undine” را بازی کرد ، اهدا شد. از جمله تصاویری که عنوان “بهترین فیلم اروپایی” را ادعا می کردند ، یک تولید مشترک بزرگ اروپایی “پرنده نقاشی شده” بود ، جایی که الکسی کراوچنکو ما در آنجا فیلمبرداری شد.

علاوه بر مراسم اهدای جوایز ، سازندگان فیلم در یک کنفرانس آنلاین درباره صنعت فیلم پس از همه گیری شرکت کردند. پیروزی مطلق امسال ، توماس وینتربرگ ، نیز در آنجا بازی کرد ، که تصویر “One More each” نه تنها “بهترین فیلم اروپا” لقب گرفت ، بلکه به دلیل کارگردانی ، فیلمنامه و بهترین نقش آفرینی مرد با بازی Mads Mikkelsen بازیگر دانمارکی یکی از نویسندگان تصویر در مراسم اهدای جوایز لیوان شراب را رها نکرد ، که مطابق با روح تصویر آنها بود. قهرمانان او فقط این کار را می کنند. آنها تصمیم گرفتند تئوری روانشناس فین اسكاردرود را آزمایش كنند – آیا هر كدام از ما واقعاً به 0.5 ppm الكل خون برای شاد بودن نیاز داریم یا خیر. استاد تاریخ ، روانشناس ، اقتصاددان و مربی تربیت بدنی در یک بار و در حال انجام آزمایش. به طور کلی ، برای خوشبخت شدن باید صبح یک لیوان شراب ، ناهار آبجو و عصر نیز ویسکی بنوشید.

توماس وینتربرگ ، که در بحث درباره آینده صنعت فیلم جهانی شرکت داشت ، در مورد چگونگی انتشار تصویر خود در یک بیماری همه گیر صحبت کرد. او همچنین متوجه شد که همه گیر واقعی با ظهور سیستم عامل های جریان ساز و در حمایت از سالن های نمایش فیلم به وجود آمده است.

رقبای اصلی وی دو فیلم دیگر بودند که بیشترین تعداد نامزدی را دریافت کردند – “بدن مسیح” توسط کارگردان لهستانی یان کوماسا و “مارتین ادن” بر اساس جک لندن توسط کارگردان ایتالیایی پیترو مارچلو ، طرفدار بزرگ سینمای شوروی.