در سن پترزبورگ ، آنها به دلیل شکایت از کنسرت باستا شروع به بررسی کردند

در سن پترزبورگ ، آنها پس از شکایاتی که در شبکه های اجتماعی در مورد کنسرت نوازنده باستا (واسیلی واکولنکو) ظاهر شد ، چک می کنند. گفته می شود محدودیت های COVID-19 در آنجا رعایت نشده است.

طبق اعلام کمیته فرهنگ شهرستان ، این کنسرت با وی توافق شد. این توافق نامه در چارچوب روش فعلی انجام شده است. بنابراین ظرفیت سالن 50 درصد مجاز بود و بلیط های برنامه قبل از لازم الاجرا شدن قوانین جدید برای تنظیم فروش فروخته شد.

با این وجود ، برگزارکننده کنسرت اقداماتی را برای جایگزینی جایگاه رقص با یک غرفه با نصب صندلی های تماشاگران انجام داد. همچنین ، عکسها به عنوان بخشی از چک لیست اقدامات کنترل گرفته شده اند. علاوه بر این ، تماشاگران باید از تجهیزات محافظتی شخصی برخوردار باشند و دماسنج را در ورودی انجام دهند. و همچنین فاصله اجتماعی در مناطق مشترک – سرسراها ، غرفه های پرداخت ، کمد لباس – با استفاده از مارک گذاری تنظیم می شود. در همین حال ، ترتیب نشستن “شطرنج” در سالن فراهم نیست.

پیش از این ، تعدادی از کاربران شبکه های اجتماعی از این واقعیت خشمگین بودند که در کنسرت خواننده رپ باستا در سن پترزبورگ در 27 نوامبر ، تماشاگران بی شماری از محدودیت های فعلی پیروی نکردند.