در مرکز Strastnoy “ناخن های فصل” را پخش کرد

روز دوشنبه، در مرکز در Strastnoy، بیست و یکمین جایزه تئاتر STD “Hit of the Season” اهدا شد، حیله گرانه ترین و بی رحم ترین نسبت به همکاران. و باید بگویم که فعلی شهرت بی ضرر خود را تأیید کرده است. از مراسم “میخ” – ستون نویس “MK”.

آغاز کیهانی بود. چهار چهره شوم با مسلسل ها و لباس های قهرمانان، چه بیگانگان و چه جنگ ستارگان، در سالن ظاهر شدند. کت و شلوارهای پلاستیکی سفید و کلاه ایمنی این روزها منظره ای ترسناک هستند. خطوط روی صفحه شناور بودند: «حمله کلون ها. در دنیای تئاتر ستاره ای، نیروهای تاریک در حال ایجاد یک جنبش اجتماعی به نام جبهه فرهنگی کهکشان هستند. این جنبش به منظور بازگرداندن تئاتر به تنظیمات کارخانه و ایجاد یک جمعیت بی عیب و نقص از کلون های دنیای تئاتر شکل گرفته است که شبیه به هم هستند. و همانطور که زاکولیسکا می گوید، بیایید تئاتری را بازگردانیم تا به آن افتخار کنیم. و سپس، اوه، بدون کمربند. بگذارید این موضوع را به بدنام ترین شرورها و شروران تئاتر بسپاریم.» و پاکسازی آغاز شد.

سازمان دهندگان این مراسم دوباره از تیم Hare Moan از Lenkom که به این واقعیت معروف است که همه آن را بدون در نظر گرفتن رتبه، عنوان و موقعیت از آن می گیرند، دعوت کردند تا نقش میزبان – هواپیماهای حمله فضایی را بازی کنند. و این بار “زایسستون ها و استونوزایتی ها” به خود خیانت نکردند، به کسی رحم نکردند: یوگنی میرونوف با ناله خواستار کارگردانان ممنوعه در ملت شد، آناتولی واسیلیف کارگردان جوان یگور راوینسکی را به سخره گرفت، الکسی فراندتی با حضور غیرقابل تصوری در همه جا شناخته شد. بحث کردن با آنها سخت است و از وجود نقشه تئاتر مسکو نونا گریشاوا شگفت زده شدند.

ماسک طلایی هم گرفت و ولادیمیر کخمان اما از روی احتیاط کمی نیشگون گرفت. مثل همیشه، آندری ژیتینکین با تم ابدی میز بوفه تبدیل به یک شخصیت گذرا شد. اما مدیر تئاتر واختانگف، کریل کروک، رکورددار فراوانی ذکرها در دو ساعت شد – آنها او را با نام خانوادگی خود ترساندند، او را تشویق کردند، چند آهنگ را تقدیم کردند و بیش از یک پارودی شوخ از داستان عامیانه انگلیسی ترجمه شده است. نوشته مارشاک “خانه ای که جک ساخت”. در این مورد، کروک با خانه در آربات.

“Hare Moan” صادقانه پسرهای خرگوش خشمگین را به تصویر می کشد – در مکان هایی شوخ ، مطمئناً موزیکال ، اما در مکان هایی مبتذل و مهمتر از همه ، به طور غیرمنصفانه ، مانند مورد تئاتر “در دروازه های نیکیتسکی” ، که در آن ، طبق ” bunnies، فصل دوم هیچ اتفاقی نمی افتد. بدیهی است که آنها به سادگی در آنجا اجرا نکردند، زیرا نام تئاتر به عنوان نام اجرا در نظر گرفته می شد.

عموم مردم با صدای بلند دریافت کردند و در انتظار حملات تند فریب نخوردند، مثلاً چنین اخباری را از آینده شنیدند: “2030. فراندتی مطلقاً هر نمایشی را در هر تئاتری روی صحنه برد. بنابراین دستورات را گرفت. اجرای بعدی او “Stools at IKEA” نام دارد. اپرای راک”؛ “کنستانتین بوگومولوف مخفیانه برای خود خالکوبی با تصویر دو صندلی ساخته است”؛ “گربه های کوکلاچف به عنوان عوامل خارجی شناخته می شوند. چه کسی می داند که آن چین های بریتانیایی در مورد چه میو می کنند. “ورشاور مدت (مکث) مدیریت Lenkom تمدید شد … “من عاشق مارک بوریسوویچ ورشاور هستم”، طوفان‌باز خبری در هیستریک جنگید و قسم خورد که رئیس واقعاً یک شخص فوق‌العاده و کارگردانی فوق‌العاده است که از او قهوه پذیرایی کرده است. شگفت انگیز بود. به هر حال، در مورد کارگردان “لنکوم”: در این فصل او “Hare Moan” را روی صحنه برد. بیایید ببینیم چهره هایی که از آنها توهین شده اند چگونه “خرگوش ها” را زیر پا می گذارند. خوب، چند خبر از دنیای تئاتر: “منشیکوف نمی داند چگونه غافلگیر شود” (خب ، این خبری نیست) و “مدرسه ای از مدیران هنری به سرپرستی کریل کروک در مسکو افتتاح شد. در این مدرسه یاد می‌دهند که از مدیران اطاعت کنند، از شماره‌های ناآشنا تماس نگیرند، و همچنین آنها را می‌ترسانند که اگر بد رفتار کنند، آستاراخان می‌آید و موقعیت آنها را می‌گیرد.

اما با این حال، تمرینات ارنیچسکی روشن نیست، بلکه “ناخن” کریستالی اصلی ترین تمرینات این شب بود. به خاطر خودشان به سالن اتحادیه کارگران تئاتر آمدند، هر چند شخصی که از شوخی های سال گذشته دلخور شده بود، به مراسم بی توجهی کرد. کارشناسان STD از بین تمام نمایش های برتر این فصل، پنج عالی را انتخاب کرده اند که “میخک های کریستالی” دریافت کردند. اینها اپرای لوهنگرین (تئاتر بولشوی)، پاول روح من (RAMT) هستند. به هر حال، تئاتر جوانان، نویسنده نمایشنامه، الکسی وارلاموف را با خود آورد. الکسی بورودین، مدیر هنری RAMT با دریافت “میخ” خود، سخنرانی کوتاهی ارائه کرد که مهمترین چیز در پایان است:

– مهم است که امروز در کنار آثار کلاسیک، نویسنده معاصر ما روی صحنه باشد و صادق و صمیمی بماند. تئاتر به خاطر حقیقت وجود دارد.

“جنگ و صلح” (تئاتر واختانگف).







همچنین در پشت «میخک‌های کریستالی» شایسته، سازندگان نمایش‌های «نان کار» (مدرسه هنرهای دراماتیک)، «من سرگئی اوبرازتسف هستم» (تئاتر عروسکی اوبرازتسف) و «جنگ و صلح» (تئاتر واختانگف) روی صحنه رفتند. صحنه. به هر حال، MK اولین کسی بود که این شاهکار ریماس تومیناس را با جایزه تئاتر خود در ابتدای فصل مشخص کرد. اولین و شاید تنها.

“من سرگئی اوبرازتسف هستم” (تئاتر عروسکی اوبرازتسف).







– من از ما می خواهم که فقط یک چیز برای او آرزو کنیم – سلامتی – با دریافت جایزه قهرمان شب کریل کروک گفت. سالن با تشویق دوستانه از او حمایت کرد. اما “میخ” اصلی هنوز یکی است، و او با بازیگر برجسته تسیگانف، احاطه شده توسط عروسک ها – “من، سرگئی اوبرازتسف”، اجرا شد.

خب، طوفان‌بازان “خرگوش” در فینال از کارهای خود پشیمان شدند و قول دادند که دیگر بد نباشند. احتمالا شوخی می کردند.

منتشر شده در روزنامه “Moskovsky Komsomolets” شماره 29004 مورخ 5 آوریل 2023

تیتر روزنامه:
طوفان‌بازان «خرگوش» سالن‌ها را پاکسازی کردند