دنیس ماتسوف در فیلارمونیک سن پترزبورگ اجرا خواهد کرد

کنسرت در برنامه گنجانده شده است جشنواره بین المللی شانزدهم “مجموعه موسیقی”، که در آن نوازندگان مشهور روسی و خارجی در فیلارمونیک سن پترزبورگ به اجرای برنامه می پردازند، از جمله الیسو ویرسالادزه، ولادیمیر اسپیواکوف، نیکولای لوگانسکی و بسیاری از نوازندگان دیگر.

در مرکز این برنامه، که دنیس ماتسوف در فیلارمونیک سن پترزبورگ اجرا خواهد کرد، چرخه معروف مودست موسورگسکی، تصاویر در یک نمایشگاه، یک نمونه نادر در تاریخ از یک اثر الهام گرفته شده از نقاشی است. آهنگساز برای دوستی خود با نویسنده خود ویکتور هارتمن ارزش قائل بود. مرگ این هنرمند ضربه بزرگی برای موسورگسکی بود و نمایشگاه آثار پس از مرگ انگیزه ای برای ایجاد چرخه ای بود که به عنوان مثال شامل نمایشنامه هایی مانند قلعه قدیمی، باغ تویلری، باله جوجه های هچ نشده بود. لیموژ. بازار، “کاتاکومب” و دیگران. تصاویر در صداها زنده می شوند: هر نمایشنامه ظاهر شخصیت هایی را ترسیم می کند که با ویژگی های مشخصه مشخص شده اند، صحنه هایی از رابطه آنها را بازسازی می کند.

دنیس ماتسوف یکی از مشهورترین و مورد تقاضاترین پیانیست های روسی است که از زمان پیروزی پیروزمندانه خود در XI International P.I، خود را به عنوان یک نوازنده برجسته تثبیت کرده است. چایکوفسکی در مسکو این نوازنده با بهترین گروه های سمفونیک و رهبران ارکستر همکاری می کند، در معتبرترین استیج ها اجرا می کند. او – برنده جایزه معتبر شوستاکوویچ، جایزه دولتی فدراسیون روسیه در زمینه ادبیات و هنر و بسیاری جوایز معتبر دیگر، او.

جشنواره بین المللی «مجموعه موسیقی» افتتاح شد در 4 می، کنسرتی توسط الیسو ویرسالادزه و ارکستر سمفونیک آکادمیک فیلارمونیک سن پترزبورگ به رهبری هنرمند خلق روسیه نیکولای آلکسیف.

در میان شرکت کنندگان جشنواره مجموعه موسیقی، نوازندگان مشهور روسی و خارجی هستند. در طول جشنواره، تالار بزرگ فیلارمونیک روی صحنه تالار بزرگ فیلارمونیک اجرا می‌کند: ارکستر افتخاری روسیه، ارکستر سمفونیک آکادمیک فیلارمونیک، ارکستر سمفونیک آکادمیک فیلارمونیک، ارکستر سمفونیک MusicAeterna، ارکستر مجلسی دولتی “Virtuosos مسکو”، ارکستر مجلسی ارکستر ارکستر روسیه. رهبران برنامه جشنواره: نیکولای آلکسیف، ولادیمیر اسپیواکوف، تئودور کورنتزیس، فلیکس کوروبوف، دیمیتریس بوتینیس، لئو کرمر (آلمان). تکنوازان – پیانیست های Eliso Virsaladze، Nikolai Lugansky، Denis Matsuev، Miroslav Kultyshev، Ivan Bessonov.

همراه با کنسرت های سمفونیک، برنامه جشنواره مجموعه موزیکال شامل شب های پیانو توسط نیکولای لوگانسکی، دنیس ماتسوف و ایوان بسونوف، شب ارگان اثر لئو کرمر (آلمان) است.

برنامه جشنواره شامل آثار موسیقی آکادمیک روسیه و اروپای غربی قرن 18-20 است.

جایگاه ویژه ای در آن به موسیقی آهنگساز-سالگرد اصلی 2023 – سرگئی راخمانینوف داده شده است: برنامه در 14 مه که ارکستر سمفونیک آکادمیک تحت رهبری فلیکس کروبوف اجرا می کند ، تکنواز میروسلاو کولتیشف است ، کاملاً اجرا می شود. به آن اختصاص داده شده است. همچنین برنامه کنسرت انفرادی نیکولای لوگانسکی، یکی از بهترین مترجمان راخمانینوف در جهان، به طور کامل از آثار این آهنگساز تدوین شده است. موسیقی راخمانینوف به صدا در می آید همچنین در کنسرت انفرادی دنیس ماتسوف و کنسرت انفرادی برنده “یوروویژن کلاسیک” و اولین مسابقه بین المللی راخمانینوف ایوان بسونوف، مشمول به برنامه ارکستر مجلسی ویرتئوزی مسکو به رهبری ولادیمیر اسپیواکوف.

در 28 مه، در صدمین سالگرد تولد یکی از برجسته ترین آهنگسازان قرن بیستم، گیورگی لیگتی، ارکستر مجلسی جوانان گروه افتخاری روسیه به رهبری یاروسلاو زابویارکین دو اثر او را اجرا می کند – پیامدهای برای ارکستر زهی و “کنسرتو رومانیایی” برای ارکستر، میزبان کنسرت – یاروسلاو تیموفیف .

اطلاعات ارائه شده توسط سرویس مطبوعاتی فیلارمونیک