دوست دانیلا کوزلوفسکی، اوکسانا آکینشینا در صحنه سریال ظاهر شد

تلاش شماره سه

اوکسانا آکینشینا، با یک شنل زیبا، با اعتماد به نفس و حتی کمی متکبرانه به همه از قد گیره های موی بسیار بزرگ نگاه می کند. در بین برداشت ها، بازیگر شوخی می کند و لبخند می زند، اما در قاب اغلب باید بسیار جدی باشد.

فیلمبرداری فصل سوم سریال “کانتینر” در مسکو آغاز شد و آکینشینا دوباره به نقش ساشا بازگشت، دختری که از طریق مادر جایگزین درآمد کسب می کند. فصل گذشته ساشا برای همسر جوان یکی از مقامات مهم پسری به دنیا آورد، اما همانطور که انتظار می رفت، بارداری دستوری پایان مسالمت آمیزی نداشت. مادر جانشین پسری را که فرزندش را به دنیا آورده و آماده بازگشت به خانواده مشتریان است، در کنار نوزاد می داند. با این حال ، ساشا قربانی معمولی خودسری ثروتمندان و قدرتمندان نیست و دختر حیله گری نمی کند.

بازیگرانی که از قبل برای طرفداران سریال شناخته شده بودند در نقش های نمادین ظاهر می شوند. فیلیپ یانکوفسکی به عنوان یک کارمند قدرتمند با شیدایی برای کنترل کامل بر خانواده خود تناسخ خواهد یافت. همچنین الیزاوتا شکیرا، دیمیتری چبوتارف، ماشا لوبانوا، رومن واسیلیف، ماروسیا فومینا به پروژه بازگشتند. از جمله تازه واردان می توان به لیوبوف تولکالینا، آنجلینا پاخوموا، آناستازیا امامووا و همچنین زوج متاهل بازیگری آنا لگچیلووا و ایگور بوچکین اشاره کرد که آنها نیز یک خانواده در سریال خواهند بود.

منتشر شده در روزنامه “Moskovsky Komsomolets” شماره 29040 مورخ 31 مه 2023

تیتر روزنامه:
تلاش شماره سه