دولت رویگردان شد: وینوکور تهدید کرد که صحنه را ترک خواهد کرد

کمدین از وضعیت کمبود کنسرت شکایت کرد

ولادیمیر وینوکور ، کمدین ، ​​از خواننده والری ملادزه ، که از نبود کنسرت شکایت داشت ، حمایت کرد. این هنرمند گفت که دولت در واقع به آنها پشت کرده است ، به همین دلیل او از قبل در فکر ترک حرفه است.

وینوکور گفت: “من فقط باید به یاد داشته باشم که با اولین تحصیلاتم یک سازنده هستم و شروع به ساخت برخی از کلبه های تابستانی ، خانه ها می کنم” ، وینوکور گفت ، زمانی او همچنین یک نجار و جوشکار عالی بود

این کمدین در مصاحبه با شبکه تلویزیونی “360” دولت را متهم کرد که در شرایط فعلی از او و دیگر هنرمندان دور شده است.

وینوکور ابراز تاسف کرد که میلیون ها مسافر از مترو شهری ، جایی که مردم نزدیک به یکدیگر ایستاده اند ، هر روز استفاده می کنند ، هواپیماهای پر جمعیت هنوز هم روس ها را در تعطیلات حمل می کنند.

وینوکور شکایت کرد: “و ما اجازه کار نداریم.”

پیش از این ، خواننده والری ملادزه از وضعیت فعلی در تجارت نمایش ابراز نارضایتی کرد. او از همكارانش خواست تا تحرك زدن برنامه های تلویزیونی سال نو را تحریم كنند. به گفته وی ، این منطقی خواهد بود ، زیرا به دلیل همه گیری ، هنرمندان نمی توانند در مهمانی های شرکتی سال نو شرکت کنند.

به نوبه خود ، هنرمند خلق RSFSR ، لو لوشچنکو ابراز تاسف کرد که به دلیل همه گیری ویروس کرونا و عدم توانایی در برگزاری کنسرت ، بسیاری از هنرمندان در مضیقه بودند. به گفته این خواننده ، برخی از همکاران وی چنان فقیر شده اند که پول کافی برای نان ندارند.

مطالب را بخوانید: “ستاره های روسی با بیشترین حقوق بازنشستگی”