رویدادهای مهم مسابقه آوازخوانان جوان برای جایزه اولگا سوسنوسکایا به صورت زنده برگزار می شود

تمام پخش های آنلاین در کانال YouTube مسابقه برگزار می شود و همزمان – در ساعت 15:00 به وقت مسکو آغاز می شود.

دور اول مسابقه تا 10 نوامبر ادامه خواهد داشت – در این دوره ، 11 نفر از اعضای هیئت داوران ضبط های با عملکرد رقابتی همه 123 شرکت کننده را بررسی می کنند. و در تاریخ 11 نوامبر ، نام شرکت کنندگان پذیرفته شده در دور دوم مسابقه آوازی به صورت زنده اعلام می شود.

در تاریخ 27 ، 28 ، 29 ، 30 و 1 دسامبر ، پخش کلاسهای استادانه توسط اعضای هیئت داوران و دوره های تازه سازی برای شرکت کنندگان ، معلمان و شنوندگان رایگان برگزار می شود.

در تاریخ 30 نوامبر ، پخش مستقیم دیگری برگزار می شود – اعلام نتایج اولیه رای گیری مخاطبان. اعضای هیئت داوران همچنین برداشت های خود را از مسابقه ، کلاسهای استاد و کنسرت گالا به اشتراک می گذارند. نتایج مسابقه ، همانطور که قبلاً برنامه ریزی شده بود ، در این روز اعلام نخواهد شد. برگزارکنندگان تصمیم گرفتند که فریب را ترک کنند و فقط در تاریخ 6 دسامبر در کنسرت گالا اسامی برندگان اعلام خواهد شد.

اولین پخش مستقیم در کمتر از یک هفته دیگر انجام می شود. برای از دست ندادن رویدادهای مهم ماراتن مسابقه ، برگزارکنندگان توصیه می کنند که از قبل در کانال مسابقه در YouTube مشترک شوید و با برنامه همه رویدادها آشنا شوید.

***

مسابقه بین المللی خوانندگان جوان XIX (فاصله یکم) برای جایزه اولگا سوسنوسکایا در دو مرحله از 1 تا 30 نوامبر سال 2020 برگزار می شود. ژانر – آواز آکادمیک ، سن شرکت کنندگان – از 9 تا 21 سال ، کل جایزه – 270،000 روبل.

این مسابقه با حمایت صندوق کمک های مالی ریاست جمهوری در چارچوب پروژه بلند مدت “مسابقه بین المللی آوازخوانان جوان برای جایزه اولگا سوسنوسکایا – سالگرد حمل و نقل 2019-2021” برگزار می شود.

تمام جزئیات را می توان در وب سایت رسمی مرکز تولید ولادیمیر یورکوفسکی یافت.

اطلاعات ارائه شده توسط سرویس مطبوعاتی
مسابقه بین المللی آوازخوانان جوان
برای جایزه اولگا سوسنوسکایا.